کد خبر: ۱۰۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
مدیر کل اوقاف فارس:

روز 9 دی یادآور حماسه باشکوه مردمی و اتحاد آنها است

به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در بقاع متبرکه استان فارس برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه 9 دی روز بصیرت افزایی و حرکت عظیم مردمی در قبال فاجعه سال 88 بود، افزود: روز9دی روزی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در صحنه حاضر شدند و در جهت حمایت از آرمانهای بلند امام راحل و رهبری گرانقدر به صحنه آمده و موضع خود را در قبال دشمنان سرخورده نظام جمهوری اسلامی در جهت حمایت از ولایت فقیه روشن کردند.

وی بصیرت‌ افزایی را از جمله موثرترین عوامل جلوگیری از تحقق توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: تاریخ انقلاب ما سراسر حماسه است ، هر گاه مردم در صحنه حضور یافته اند فتنه ها را خاموش و دشمنان را مایوس کرده اند.

مدیر کل اوقاف فارس با بیان اینکه رو 9 دی  در واقع یادآور حماسه با شکوه مردمی و اتحاد آنهاست گفت: برنامه‌های محوری و شاخصی در سطح بقاع  متبرکه شهرستان برگزار می شود تا بتوانیم به تاکیدات مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه این مراسم های بصیرت افزایی راه روشنی برای راه آینده سیاسی و اجتماعی است، جامعه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در شهر شیراز مراسم ویژه ای در حرم مطهر احمد بن موسی شاه چراغ(ع) راس ساعت 15 برگزار می شود و همچنین در دیگر بقاع متبرکه شیراز از جمله در حرم های سید علاالدین حسین(ع)، علی بن حمزه(ع) سید تاج الدین غریب(ع)، سید محمد(ع) قصر دشت، شاه داعی الی الله(ع) مراسم های بصیرت افزایی 9 دی همراه با سخنرانی و برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز بصیرت در امام زادگان شهرستان افزود: بقاع متبرکه شاخص شهرستانهای استان فارس نیز شاهد حضور و تجمع مردم ولایت مدار هستند و به نوبه خود برنامه‌های متعددی را در پاسداشت این روز بزرگ و تاریخی اجرا می کنند.
مدیر کل اوقاف فارس در پایان گفت: امید است که برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در جهت بصیرت افزایی و همچنین تبیین رویداد نهم‌ دی ماه موثر باشد.
نظرات بینندگان