کد خبر: ۱۰۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

حمایت نیروهای انقلابی قیروکارزین از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان قیروکارزین با صدور بیانیه ای حمایت خود را از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام کردند.

به گزارش شیرازه جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان قیروکارزین با صدور بیانیه ای حمایت خود را از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» اعلام کردند.

متن بیانیه:


بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس به درگاه خداوند متعال به خاطر عنایات ویژه اش بر مردم انقلابی ایران و نعمت جمهوری اسلامی، اینک که در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمن با همه امکانات و توان خویش به جنگ با موجودیت انقلاب و ارزش های آن برخاسته است، ضرورت اتحاد و همدلی نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

در شرایطی که دشمن در اطراف مرز های ما با تحریک و تجهیز تروریست های دست پرورده خود، در صدد مهار و محدود ساختن حرکت توفنده انقلاب اسلامی است و در داخل کشور نیز به دلیل ناکارآمدی و ضعف عملکرد دولت، شاهد رکود کمر شکن، فقر، تبعیض، اشرافی گری، رفاه طلبی، بیکاری، فساد اقتصادی و حقوق های نجومی هستیم، خبر اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بارقه های امید را در دلهای همه دوستان و وفاداران به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایجاد و عزم آنها را برای حل مشکلات موجود و مبارزه همه جانبه با فساد دو چندان نمود.

ما نیروهای ولایی و انقلابی شهرستان قیروکارزین استان فارس، ضمن اعلام حمایت از این تشکل خود جوش مردمی، آمادگی خود را برای پیوستن به این حرکت عظیم و جهادی برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل، با وحدت همه دلسوزان انقلاب تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای اعلام می نماییم و امیدواریم با این ابتکار خدا پسندانه بدور از تفرقه و تشتت و با وحدت و همدلی، شاهد انسجام همه وفاداران به انقلاب حول محور ولایت، برای حل معضلات کشور باشیم.

نیرو های ولایی و انقلابی شهرستان قیروکارزین

منبع: پرگون

نظرات بینندگان