کد خبر: ۱۰۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
در استان فارس صورت گرفت؛

بهره برداری از 132 واحد صنعتی در 9 ماه

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: طی ۹ ماه امسال، ۱۳۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به بهره برداری رسید.
به گزارش شیرازه، شاهپور قنبری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی اظهار داشت:  این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری افزون بر یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی به چرخه تولید پیوستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: صنایع فلزی ،کانی غیرفلزی و صنایع غذایی به ترتیب بیشترین تعداد واحد های صنعتی به بهره برداری رسیده در ۹ماهه امسال را به خود اختصاص داده اند.

قنبری ادامه داد: با بهره برداری از این واحد های تولیدی برای ۹۹۲ نفر اشتغال ایجاد شده است و با احتساب آنها شمار افراد شاغل در شهرک های صنعتی فارس به ۳۰ هزار و ۹۰۳ نفر رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس بیان کرد: هم اینک ۲ هزار و ۵۳۹ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس در مرحله بهره برداری است و بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارد که با بهره برداری از این واحد ها، تحول مناسبی در حوزه اشتغال و تولید این استان ایجاد خواهد شد.

قنبری با بیان اینکه استان فارس عنوان دوم کشور را به لحاظ تعداد شهرک ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده، گفت: هم اکنون زیر ساخت های استقرار واحد های صنعتی در۶۱شهرک و ناحیه صنعتی در این استان مهیا شده و تمام مناطق فارس با ایجاد شهرک های صنعتی از ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه گذار برخوردارند.

وی اضافه کرد: در سال جاری با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح رونق تولید با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی از صنعتگران و سرمایه گذاران حمایت شده است.
نظرات بینندگان