کد خبر: ۱۰۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

برگزاری رقابت های تکواندو بخش مرکزی شیراز + معرفی نفرات برتر

رقابت های تکواندو بخش مرکزی شیراز در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در وزن های مختلف برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.
به گزارش شیرازه رقابت های تکواندو که در بخش مرکزی شیراز با همکاری هیات ورزش های روستائی و بازی های بومی محلی شیراز برگزارگردید. در رده کمربندی سبز، آبی در وزن های اول تا هشتم علی رویین تن، متین رمضان پور، امیریاسین امیری، ایمان عباسی، آرش برنجی، محمدعلی کرمی، ابوالفضل باصری، ابوالفضل جعفرپور و در وزن 10 نیز محمد نجفی نیز مقام قهرمانی را کسب کردند.
در همین رده کمربندی در رده نونهالان نیز میلاد جعفری در وزن اول، علیرضا حقیقی در وزن دوم، رحیم محمدی در وزن چهارم، پارسا علیزاده در وزن پنجم، نیما رنجبر در وزن ششم، محمد حسین گلستانی در وزن هفتم و امیرحسین علیایی در وزن دهم به مدال طلا رسیدند.
همچنین در رده سنی نوجوانان نیز، کوروش فرهنگ فرد، محمد قاسمی، محمدکشاورز، حسن غرقی، رضا امیدی در وزن های دوم تا ششم قهرمان شدند و در وزن هشتم و دهم نیز رضا محمدی و محمدرضا یوسفی مقام اول را کسب کردند.
در رده کمربندی قرمز و مشکی رده سنی نونهالان در وزن دوم و سوم آرمین قاسمی و ابوالفضل همتی، در وزن پنجم و ششم اسماعیل غفاری و حاصلی بر سکوی نخست ایستادند.
همچنین در رده سنی جوانان نیز، علیرضا سلیم شیرازی، مهدی جعفری و رضا فیروزی قهرمان وزن چهارم تا ششم هستند و در وزن هشتم محمدرضا موسوی فرد بر سکوی نخست ایستاد.
این دوره از رقابت با حضور 80 تکواندو کار در مجموعه ورزشی ابونصر شیراز برگزار گردید.

نظرات بینندگان