کد خبر: ۱۰۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

حماسه آفرینی ملت ایران از 22 بهمن 57 تا 9 دی 88

در فضای غبارآلود فتنه 88 و در میان آن همه ناامیدی از پایان فتنه و فتنه گری، مردم ایران با خلق حماسه ای ماندگار باعث شدند طومار فتنه گران پیچیده شود و این حرکت نقطه شروعی بر پایان فتنه شد.

به گزارش شیرازه در فضای غبارآلود فتنه 88 و در میان آن همه ناامیدی از پایان فتنه و فتنه گری، مردم ایران با خلق حماسه ای ماندگار باعث شدند طومار فتنه گران پیچیده شود و این حرکت نقطه شروعی بر پایان فتنه شد.

در میان مردم نوعی سردرگمی به وجود آمده بود، هنوز عده ی کثیری از مردم نمی دانستند که آیا این تظاهرات با هدف پس گرفتن رأی (با ادعای تقلب در انتخابات) انجام می شود، یا اینکه پشت پرده ی این هدف انسانی، اهداف شیطانی دیگری پنهان است؟

این سردرگمی ادامه داشت تا اینکه بازهم دشمن نتوانست ظاهرسازی اش را حفظ کند و با سردادن شعارهای ساختار شکنانه، هویت اصلی این تظاهرات را افشا کرد.

یورش به اصل نظام اسلامی، یورش به مهمترین رکن نظام یعنی ولایت فقیه، و در پایان حمله به ارزش های اسلامی باعث شد تا مردم حقیقت این فتنه را دریابند و دیگر گول آرمان های بظاهر انسانی فتنه گران را نخورند. در کمال تأسف و ناباوری، خواص جامعه که باید جلوتر از مردم باشند، در این مورد از مردم عقب افتادند و هنوز هم هستند عده ای که فتنه 88 را تنها یک حق خواهی برای رأی هایشان میدانند و از این همه مدرک موجود برای اثبات یک فتنه آمریکایی چشم پوشی میکنند.

بعد از آنکه آشوبگران به سیم آخر زدند و شعارهای ساختار شکنانه علیه اصل ولایت فقیه و حکومت اسلامی سر دادند، و پس از حمله به دسته های عزاداری در روز عاشورا و شکستن حرمت عزای سرور و سالار شهیدان، دیگر صبر مردم انقلابی ایران اسلامی به جوش آمد و آماده ی خلق یک حماسه شد. حماسه ای از جنس 22 بهمن 57 و حماسه ای از جنس 12 فروردین 58.

روز 8 دی ماه 1388 برای تظاهرات سراسری جهت اعتراض به حرمت شکنی ها اعلام شد، پس از چند ساعت این تظاهرات به روز 9 دی موکول شد.

حماسه آغاز شد...

شاید خوشبین ترین کارشناسان هم این چنین حماسه ای را پیش بینی نمی کردند، در پایتخت و سایر شهرهای ایران مردم حسینی و انقلابی که از آشوبگری ها به بهانه ی انتخابات خسته شده بودند به خیابان ها آمدند و جمعیت همینطور در حال افزایش بود.

ساعتی از خلق حماسه نگذشته بود که خبر آن در محافل متعدد دست به دست می چرخید و نوید روزهای آرام را میداد، آرامشی که حاصل بصیرت حسینی مردم ایران بود. هیچکس منتظر این همه جمعیت نبود، و خبرگزاری های داخلی و خارجی از حضور مردم در خیابان ها غافلگیر شده بودند.

جیره خوران انگلیس مانند بی بی سی و... ، طبق معمول توهین به مردم را شروع کردند و حضور حماسی آنان در راهپیمایی 9 دی را مربوط به توزیع شیرکاکائو، مرخصی و... دانستند، چیزی که دیگر برای خودشان نیز خنده آور است.

حماسه 9 دی نشان داد که راه انقلاب ادامه دارد، جوانان انقلابی راه شهدا را ادامه خواهند داد.

22 بهمن 57، 12 فروردین 58، کربلای 5 و والفجر 8، و حالا 9 دی 1388، و این حماسه آفرینی ادامه دارد...

نویسنده: عارف ابراهیمی

منبع: پرگون

نظرات بینندگان