کد خبر: ۱۰۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
در بیانیه سپاه فجر به مناسبت یوم‌الله 9 دی تصریح شد

بزرگداشت 9 دی بیگانگان مداخله‌گر و عناصر فتنه‌گر را مأیوس می‌کند

بزرگداشت نهم دی‌ماه عبرت‌های بسیار و پندهاى متعددى را براى قدرت‌های بزرگ بیگانه و مداخله‌گر به ارمغان آورده و سبب یأس و نااُمیدى آن‌ها و عناصر فتنه‌گر خواهد شد.

به گزارش شیرازه، در آستانه فرارسیدن روز بصیرت سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای تصریح کرد: در سالروز نهم دی‌ماه مانند سال‌های گذشته بار دیگر شاهد حضور حماسی مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در جای‌جای کشور و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

در این بیانیه آمده است: حضور عظیم خودجوش و درخشان ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی نماد ولایت‌پذیری، بصیرت سیاسى، پایبندى به انقلاب آرمان‌های انقلاب اسلامی، پیوند تنگاتنگ عاشورا و مقدسات اسلامى با انقلاب و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) است.

این بیانیه می‌افزاید: اتفاقات سال 1388 از حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین وقایع سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده و در جریان حوادث سخت فتنه 88  خواص بی‌بصیرت و در رأس آنها سران فتنه در امتحان الهی مردود شدند اما انقلاب اسلامی با ایستادگی ملت مؤمن ایران در سایۀ تدابیر حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بار دیگر به‌سلامت و با سربلندی از حادثه‌ای شکننده عبور کرد.

در بیانیه سپاه فجر خاطرنشان شده است: دست‌های پنهان استکبار جهانی در حمایت از سران فتنه و عناصر فتنه‌گر در فتنه 88 آشکار شد اما حضور حماسی 9 دی، استحکام نظام اسلامی و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا داد و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌گران بوده است.

در ادامه این بیانیه گفته شده است: دشمنان ملت ایران از بدوِ پیروزی انقلاب اسلامی توطئه علیه آن را آغاز کرده و هیچ‌گاه از حجم دشمنی‌ها و توطئه‌های آنها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران کاسته نشده است و بزرگداشت نهم دی‌ماه عبرت‌های بسیار و پندهاى متعددى را براى قدرت‌های بزرگ بیگانه و مداخله‌گر به ارمغان آورده و سبب یأس و نااُمیدى آن‌ها و عناصر فتنه‌گر خواهد شد.

در این بیانیه تصریح شده است: حماسه 9 دی‌ماه سال 1388 که به‏ دنبال فتنه‌انگیزی، هتک حرمت مقدسات اسلامى و اهانت به ارزش‌های دینى و انقلابى صورت گرفت حجت را بر همگان تمام و فتنه‌گران و حامیان خارجی آن‌ها را نااُمید کرد و در تاریخ ماندگار شد.

این بیانیه اضافه می‌کند: بسیجیان و پاسداران سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر از ملت مؤمن ایران به دلیل مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر آنها در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، اعلام می‌دارند تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.

انتهای پیام/

منبع:تنویر

نظرات بینندگان