کد خبر: ۱۰۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده:

حماسه 9 دی ماه، تجلی قدرت الهی و حرکت بصیرتی جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده: حماسه 9 دی ماه، تجلی قدرت الهی و حرکت بصیرتی جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی و همچنین سند افتخار ملت عظیم و فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

به گزارش شیرازه حمیدرضا آرزم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده  در گفتگو با خبرنگار ما خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی ماه، تجلی قدرت الهی و حرکت بصیرتی جاودانه در تاریخ انقلاب اسلامی و همچنین سند افتخار ملت عظیم و فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی است که منشور استکبار ستیزی نظام سلطه را ترسیم و گفتمان امام راحل (ره) را بازخوانی نمودند که فرمودند: «هیچ فرد و جریان و طبقه‌ای جز ملت، مالک و صاحب انقلاب اسلامی نیست و مردم این ولی نعمت انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را به عنوان ودیعه و امانت الهی، هویت و جهت گیری انقلاب اسلامی حفظ خواهند کرد».

وی ادامه داد: حماسه 9 دی ملت بصیر و صبور ایران اسلامی که بر مبنای منش عاشورایی برخواسته از نهضت حسینی، حرمت شکنی علیه ارزش‌های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را با شکیبایی، صبوری و بصیرت پاسخ دندان‌شکن دادند و ثُبات قدم خود را در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان قسم خورده و پیام ولایتمداری را به دنیا مخابره نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به فریب خوردن سران فتنه اشاره کرد و تصریح کرد: سران فتنه که فریب دشمنان نظام اسلامی را خورده و بازیگر سناریوی آنان شدند، با گرای اشتباهی و غلط دشمن و لجبازی، بزرگترین خیانت را به ساحت ملت عزیز ایران اسلامی کردند  و خوش خدمتی به سلطه گران و دشمنان نظام در راستای براندازی انقلاب را ایفا کردند تا زمانی که از ساحت ملت عزیز و ولایتمدار و جایگاه منیع ولایت و رهبری اظهار ندامت و عذر خواهی نکنند مورد لعن و نفرین ملت عزیز ایران اسلامی خواهند بود و باید در برابر خدای متعال و در ازای تضیع حقوق ملت و مردم بصیر پاسخگو باشند.

 آرزم در خصوص دشمنان و هدف آن‌ها در این خصوص خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی که به دنبال زیر سؤال بردن مشروعیت نظام و ایجاد شکاف در همدلی و هم زبانی ملت ایران اسلامی را آرزوی دیرینه خود می‌دانند و راهبرد اساسی خویش را در براندازی نظام با رویکرد انقلاب‌های رنگی که مشابه آن را برخی از کشورها با موفقیت عملیاتی کرده بودند را در سرلوحه کار خویش قرار داند و سناریوی ایجاد فتنه به‌عنوان هدف اصلی دشمنان از طریق نقشه‌های متفاوت و هم‌زمان برخی از کشورهای غربی و ایاری مزدور آنان رقم زدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در مورد نقش آمریکا و انگلیس در فتنه 88 خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار به عنوان شیطان بزرگ و انگلیس خبیث در ایجاد جبهه ضد نظام و انقلاب از طریق دفاع از فتنه گران به صورت مستقیم و علاوه بر آن استفاده غول‌های رسانه‌ای و بنگاه‌های خبر پراکنی و همچنین حمایت از منافقین و سلطنت طلب‌ها در حضور مستقیم در آشوب‌های خیابانی و تحریک گروه‌های معاند و حمایت‌های مادی و معنوی از آنان نقش آفرینی کرده و دشمنی دیرینه خود را ثابت کردند.

 آرزم نقش نخبگان بی بصیرت که با رفتار نابخردانه و خائنانه داشتند را  تکمیل  کننده پازل دشمنان و زمینه ساز تحقق هدف آنان در براندازی انقلاب دانست و سکوت، عدم روشنگری و کنار کشیدن آن ها مهر تایید بر رفتار دشمنان یاد کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین گناه سران فتنه را ایجاد انحراف از مسیر حق، ایجاد اختلاف و شکاف میان مردم بر اساس جهالت لجاجت بود چرا که در فضای فتنه که فضای گرد و غبار گونه است برخی از کسانی که برای اقتدار نظام اسلامی در پای صندوق رای حاضر شده بودند دچار اشتباه محاسباتی شدند. هر چند پس از آن در حماسه 9 دی این اشتباه محاسباتی را با حضور خویش در کنار سایر ملت آگاه و بصیر به حماسه ای در راستای بقا و تثبیت نظام ایران اسلامی معنی بخشیدند و در .... و نادانان به نظام مجددا نام نویسی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده گواه هوشیاری و آگاهی ملت بصیر را تاریخ ذکر کرد وافزود : تاریخ بر هوشیاری و آگاهی و بصیرت ملت عظیم و بصیر ایران اسلامی گواهی می‌دهد و قضاوت می‌کند که ملت سرفراز ایران چگونه در آزمونی بزرگ با بصیرت سربلند بیرون آمدند و نسل‌های آینده نیز از نقش نخبگان و خواص سؤال خواهند کرد و چه بسا مطالبه می‌کنند هم از نخبگانی که عمار گونه نقش خود را در روشنگری ایفا کردند و هم از نخبگانی که سکوت کردند و حرف نزدند و کنار کشیدن و عدم روشنگری را انتخاب کردند چرا که! حماسه 9 دی متعلق به ملت سرافراز و بصیر ایران اسلامی است نه عده‌ای خاص که هر ساله بزرگداشت آن حماسه 9 دی ماه با شکوه برگزار می‌گردد.

منبع: آباده نما

نظرات بینندگان