کد خبر: ۱۰۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۵

مردم در یوم الله 9 دی با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد کردند

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده به مناسبت حماسه 9دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شیرازه  روز نهم دی با دهم دی فرقی نمی‌کند این مردم بودند که ناگهان با یک حرکت آگاهانه که برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور در عرصه بود روز نهم دی را تمایز کردند و حرکتی از جنس همان قیام 19 دی ماه سال 42 را پدید آوردند و انقلاب سوم را به دست خود ثبت تاریخ نمودند تا یاد جمله رهبر کبیر انقلاب بیفتیم که در تمام این جریانات دست قدرت الهی در پشت این قضایا بوده است.

مردم در یوم الله 9 دی با آرمان‌های انقلاب تجدید عهد کردند آرمان‌هایی از نوع عدالت‌خواهی، یاری مستضعفین، نه گفتن به کسانی که می‌خواهند انقلاب را سکولاریزه کنند و نه گفتن به کسانی که می‌خواهند نظام سرمایه داری را پیاده نمایند.

امروز بایستی هوشیار باشیم تا به فرموده حضرت آقا در سال 88 در بهترین شرایط انقلاب از حیث مشارکت عمومی و اعتبار منطقه‌ای از دشمن کمین کرده ضربه نخوریم.

باید هوشیار باشیم تا با حفظ پرچم بصیرت مبارزه با فساد و حقوق‌های نا متعارف ادامه یابد و این مطالبه رهبری تا رسیدن به نتیجه با عناوینی مانند دستمزد قانونی مدیران نخبه مورد غفلت مسئولین قرار نگیرد تا هم انتظار تشکر از دولت برای برخی از مدیران به وجود نیاید.

بایستی هوشیار باشیم تا مسئولینی که در خواب آمریکا و وعده‌های آن را می‌بینند بیدار شوند و با توکل بر خدا پا در رکاب رهبر عزیزمان و با اعتماد به سرمایه‌های درونی در جهت تحقق عملی شعار سال که سال اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد است گام‌های مؤثرتری بردارند.

امروز محور مقاومت با الگو گیری از انقلابمان در برابر استکبار جهانی سر بلند کرده و چراغ این تحولات روز به روز روشن تر و آینده نظام استکباری و رژیم منحوس اسرائیل و رژیم‌های مرتجع عربی به خصوص شجره ملعونه خبیثه آل سعود رو به زوال و تاریکی می‌رود.

ما دانشجویان سراسر کشور به ویژه دانشجویان شهرستان آباده درس بصیرت را در مکتب امامین انقلاب(اما راحل اعظم الشان و مقام معظم رهبری مدظله العالی) آموخته‌ایم و معاندانی که به دنبال تحریف اندیشه امام و انقلاب هستند بدانند صاحبان این انقلاب که به حق خود مردمند بحول و قوه الهی خط بطلانی بر آنان و افکار پلیدشان خواهند کشید و همانطور که تا به امروز در بزنگاه‌های انقلاب نهم دی‌هایی پیش آمده و پوزه دشمنان داخلی و خارجی را به خاک ذلت کشیده‌اند از این به بعد هم این رسالت انقلابی ادامه خواهد داشت.

والسلام

دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آباده /دی‌ماه95

منبع: آباده نما ؛

نظرات بینندگان