کد خبر: ۱۰۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۵

نشست بصیرتی حماسه 9دی با حضور گسترده مسئولین و مردم شهر زرقان

نشست بصیرتی حماسه 9 دی با حضور گسترده مسئولین و مردم شهر زرقان در 2 نوبت ظهر و عصر در سالن معلم برگزار شد.

به گزارش شیرازه  نشست بصیرتی حماسه ۹ دی با حضور گسترده مسئولین و مردم شهر زرقان در ۲ نوبت ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله باقریان از تهران در سالن معلم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرت الله باقریان در این نشست با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ عده‌ای به دنبال براندازی نظام بودند افزود: امروز باید با وحدت و انسجام و به دور از هرگونه تفرقه‌افکنی اجازه نداد دشمنان اسلام توطئه‌های خود را اجرایی کنند.

وی افزود:فتنه، تمام عیار و پیچیده بود و تمام نقاط قوت و ارکان نظام را هدف گرفته بود، و از هر فرصتی برای فتنه انگیزی استفاده می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان افزود:انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ واقعه‌ای بود که در هیچ کشوری سابقه حضور حداکثری مردم به این اندازه نبود به نحوی که همه در مقابل حضور چشمگیر و آگاهانه مردم حیرت زده شدند.

وی تاکید کرد:هدف اصلی دشمن از بین بردن اتحاد و یکپارچکی و همچنین از بین بردن نام اباعبدالله حسین (ع) در جهان و به خصوص در کشور اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان اظهار کرد:فتنه ۸۸ اگرچه به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد اما در ادامه فتنه گران با پشتیبانی مادی، تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند و در این راه به مقدس ترین ارزش ها و اصول اسلامی توهین کردند.

وی افزود:دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح و اجرای دسیسه‌های مختلف با وجود شکست‌های پی در پی از ملت ایران، هیچ‌گاه عبرت نگرفته و همواره به دنبال طرحی نو برای خدشه وارد کردن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین باقریان در پایان گفت:این حماسه تاریخی در حافظه این ملت باقی می‌ماند و برای همیشه آیندگان می‌فهمند که چگونه این ملت صلابت و قدرت خود را به نمایش گذاشتند.


IMG_0135

IMG_0136

IMG_0161

IMG_0153

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان