کد خبر: ۱۰۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
فرمانده سپاه نورآباد:

سال 88 زمان لایه روبی انقلاب و رویش های جدید بود

مراسم 9 دی روز بصیرت، در شهرستان ممسنی با حضور مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش شیرازه  امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی گفت: امروز مردم با حضور خود در مراسم 9 دی، تجدید عهدی با آرمانهای انقلاب اسلامی کردند. 9 دی را باید به عنوان یک جشن بصیرت و جشنی از جشن های انقلاب گرامی داشت که به تعبیر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای حادثه ای بی نظیر بود و در خلق این حادثه عظیم دست اندرکاری نبود بلکه  قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی نظیر تکرار شد و پدید آمد .

9 دی در حقیقت پاسخ مردم ولایت مدار این مرز و بوم به نخبگان و خواص بی بصیرتی بود که حادثه های تلخ تاریخ گذشته آنان را به عبرت نرسانده و با سخنان و حرکات ناثواب خود و یا با سکوت خود، آب به آسیاب دشمن می ریختند دشمن با پراکندن غبار فتنه و دشوار نمودن ملاک تشخیص حق از باطل سعی در گمراه نمودن مردم عزیز ایران اسلامی داشت اما حضور پرشور مردم نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.


وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تاریخ دشمنی آمریکا علیه ایران گفت: یکی از پیشرفته ترین طرح های دشمن، برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فتنه 88 بود که حضور همین مردم این فتنه را خنثی کرد. فتنه 88 مربوط به زمان انتخابات 88 نبود بلکه ماحصل 10 الی 15 سال برنامه ریزی راهبردی دشمنان و نظام استکباری برای بر هم زدن گفتمان انقلاب اسلامی بود و به دنبال براندازی نظام به کمک عوامل داخلی نیز بودند. متاسفانه از افرادی در داخل استفاده کردند که سابقه انقلابی گری نیز داشتند.


نصیبی گفت: فتنه 88 تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی قانون اساسی ،نهادهای نظام و آراء مردم بود.  شاید وقوع این حادثه در عین اینکه به ضرر نظام جمهوری اسلامی در برخی از جریانها و مسائل و مباحث شد اما این را بر همه ثابت کرد که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در جایی که پای ارزشها و اصول در کار باشد و تهدیدی نسبت به این اصول رقم بخورد زیر بار نخواهند رفت.


فرمانده سپاه نورآباد ادامه داد: تاریخ اتقلاب ما نیاز به یک لایه روبی نیاز داشت و فتنه 88، جریانات آن و سکوت خواص بی بصیرت ؛ کمک به این لایه روبی کرد و ریزشهایی از انقلاب ایجاد شد امام رویش های فراوان داشتیم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند نگران ریزشهای انقلاب نباشید بلکه رویشهای این انقلاب آن را جبران خواهند کرد.

 فتنه 88  این آموزه را بیش از هر زمانی در افکار عمومی جامعه ایران برجسته کرد که ولایت مداری ، پایبندی به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی خط ملت ایران است. فتنه 88 باعث شد تا افکار عمومی جامعه ایران اسلامی با اراکان حکومت نظام همچون شورای نگهبان و جایگاه آن ، قانون اساسی، آراء مردم و ولایت مطلقه فقیه ارتباط برقرار کرده و ضرورت آنها را برای غلبه بر بحران های سیاسی درک کنند .

فتنه 88 و خنثی نمودن این فتنه بیش از هر چیزی مدیریت راهبردی و پیامبر گونه مقام عظمای ولایت را که در جهت وحدت و همدلی و خنثی نمودن توطئه های دشمن بود را بر همه آشکار کرد بحث حضور مردم در حماسه 9 دی؛  روزآمدی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را بر همه آشکار نمود.

وی ادامه داد: این توطئه های دشمن پایانی ندارد که نمونه ی آن نقض عهدهای آمریکایی ها در برجام و تمدید تحریم ها ی ده ساله از جمله جدید ترین آنها ست و آنچه در این بین دست آموز و عبرت آموز است اعتماد نداشتن به افرادی مثل آمریکای جنایت کار است در حقیقت فتنه 88 و 9 دی بسیاری از مسائل را هم برای دلسوزان نظام جمهوری اسلامی و دوستان در داخل و خارج آشکار کرد و هم بسیاری از ناآگاهان و مغرضان را سر جای خود نشاند.

 کسانی که با رمز تقلب در انتخابات و فتنه در معرض برنامه ریزی دشمن قرار گرفتند در حقیقت ظلم بزرگی را به نظام جمهوری اسلامی مرتکب شدند . حرکات سران فتنه و ایادی آنان و اردو کشی خیابانی آنها در حقیقت ثمره شیرین مشارکت  88 درصدی مردم را در نظام جمهوری اسلامی در کام دوستداران تلخ نمود و قدرت چانه زنی و پتانسیل توانمند بالای نظام را در صحنه بین المللی  تا حدودی مورد تزلزل قرار داد.  

منبع:  نورآنلاین

نظرات بینندگان