کد خبر: ۱۰۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانش آموزی زرقان:

9دی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد

مسئول بسیج دانش آموزی زرقان گفت:توده‌های مردمی با بصیرت در 9 دی عمل کردند و قبول شدند ولی برخی نخبگان و خواص در این آزمون مهم مردود شدند و بصیرت لازم را نداشتند و 9دی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد.

به گزارش شیرازه مسئول بسیج دانش آموزی زرقان سجاد طاهری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این‌که حماسه ۹دی برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند، گفت: توده‌های مردمی با بصیرت در ۹ دی عمل کردند و قبول شدند ولی برخی نخبگان و خواص در این آزمون مهم مردود شدند و بصیرت لازم را نداشتند.


وی ضمن گرامیداشت این روز که نماد بصیرت و عزت و ولایتمداری ملت بود،‌ خاطرنشان کرد: فتنه‌گران با همسویی و همگرایی جریان قدرت طلب و نظام سلطه با تأسی از سلطنت طلبان خارج نشین، ضمن هتاکی به مقدسات، هنجارشکنی، عبور از قانون و خط قرمزها در پی ساقط کردن نظام اسلامی بودند که با راهبرد حکیمانه "دفع حداقلی و جذب حداکثری” رهبری فرزانه انقلاب نقش برآب شد.


طاهری خاطر نشان کرد:تجدید پیمان مردم با انقلاب و ولایت، ایجاد شناخت و نیاز به مواظبت و مراقبت بیشتر نسبت به نظام و انقلاب به گونه ای که ما آسیب های خارجی را خوب شناخته بودیم اما چالش های داخلی را خوب شناخت پیدا نکرده بودیم و در این حماسه ما چنین شناختی بدست آوردیم و درآخر مردم ما با حضور خود و بصیرت خود تمام محاسبات دشمنان خارجی و داخلی نظام را نقش بر آب کردند و ثابت کردند که صاحب اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند.

وی با بیان راهپیمایی فردا مردم زرقان بعد از اقامه نماز جمعه افزود: در این روز مردم ولایت‌مدار و متدین زرقان به منظور نشان دادن حماسه حضور و همچنین تأکید بر تداوم آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا گردهم می‌آیند.

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان