کد خبر: ۱۰۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
مسئول بسیج طلاب کل کشور؛

هدف فتنه 88 براندازی نظام بود

مسئول بسیج طلاب کل کشور گفت: فتنه گران چنان افسار گسیخته بودند که حتی شعار براندازی نظام اسلامی را سر می دادند و خیمه عزای امام حسین ع را آتش میزدند، عکس بنیان گذار جمهوری اسلامی را پاره می کردند و از هر حربهایی برای دست یافتن به اهداف پلید خود و اربابان غربیشان کوتاهی نمی کردند.

به گزارش شیرازه  مراسم گرامی داشت نهم دی به همت حوزه مقاومت بسیج سپاه میمند برگزار شد.

این مراسم که در سالن کانون فرهنگی فدک میمند اجرا شد، حجت الاسلام محمدی شاهرودی مسئول بسیج طلاب کل کشور به عنوان سخنران و میهمان برنامه حضار در سالن را که از مسئولین ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم بودند در خصوص ابعاد مختلف فتنه نهم دی ماه و نقش مردم در رقم زدن حماسه نهم دی آشنا کردند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با انتقاد شدید از کسانی که فتنه نهم دی ماه سال هشتادو هشت را با عنوان حوادث نهم دی ماه خطاب می کنند افزود: فتنه گران سه هدف اصلی ، زیر سوال بردن مقدسات مردم ، ولایت زدائی و  دگرگونی باورها ، ارزش ها  و نماد های اسلامی را دنبال می کردند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این نکته که فتنه گران در  آن سال به انقلاب اسلامی ظلم بزرگی کردند که اگر بصیرت مردم و امام مردم نبود معلوم نبود تا کجا می خواستند بی شرمی را ادامه دهند ، افزود : فتنه گران چنان افسار گسیخته بودند که حتی شعار براندازی نظام اسلامی را سر می دادند و خیمه عزای امام حسین ع را آتش میزدند، عکس بنیان گذار جمهوری اسلامی را پاره می کردند و از هر حربهایی برای دست یافتن به اهداف پلید خود و اربابان غربیشان کوتاهی نمی کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب کشور نهم دی ماه را درسی بزرگ برای خواص بی بصیرتی دانست که گوش و چشمان  رسانه های مغرض بیگانه بود  و تنها دلخوشیشان حمایت غربی ها خصوصا امریکا و انگلیس از آنان بود .

وی با خطاب به کسانی که میگویند ما فقط در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه شرکت می کنیم یاد آور شد: واقعا خجالت آور است برای کسانی که جرمشان برهمگان مبرهن بود و طعم شیرین حضور مردم انقلابی در انتخابات سال هشتادو هشت را تلخ کردند و باید محاکمه می شدند ولی رافت اسلامی شامل حالشان شد و اینک اینگونه ناسپاسی می کنند .


حجت الاسلام محمدی شاهرودی حق امام  برگردن مردم را شنیدن حرف امام ، اطاعت از امام و وفای به عهد با امام دانست و تاکید کرد:  مردم همین سه اصل را در نهم دی ماه تمام و کمال اجرا کردند و حتی  لحظه ایی هم شک نکردند و نتیجه این شد تا حماسه نهم دی ماه را خلق کردند و به سخنان رهبر خود جامعه عمل پوشاندند .

حجت السلام شاهرودی درخصوص نفوذ دشمن در عرصه های مختلف فرهنگی سیاسی و اقتصادی هشدار داد و افزود اینکه مسئولی در قضیه حقوق های نجومی در نهایت بی شرمی عنوان می کند که دو میلیارد که پولی نیست گفت: این مبلغ برای امثال شما که گرفتار نفوز اقتصادی دشمن شده اید چیزی نیست و گرنه برای جوانی که  برای ازدواج و دیگر مخارج زندگی دچار مشکل است مبالغ خیلی کمتر از این ها هم راه گشاست .

وی در خصوص اظهارات کسانی که عنوان می کنند باید از خارج مدیر وارد کنیم یا اینکه می گویند چه اشکالی دارد  مثل خیلی از کشور ها با مسئله حجاب برخورد کنیم گفت : اسم این رفتار ها را در حالی که جوانان با استعداد کشور توانسته اند در بیشتر  عرصه ها حتی از خیلی از کشور های مدعی هم پیشی بگیرند و زنان ما فرزندانی تربیت می کنند که سرنوشت منظقه را دگرگون کرده اند را جز نفوذ فرهنگی و اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب چه میتوان گذاشت؟

حجت الاسلام محمدی شاهرودی درخصوص نقض برجام توسط امریکا اظهار داشت: این نتیجه اعتماد به شیطان بزرگ است که علی غم رعایت تمام بند های توافق برجام و تعطیل کردن بخشی از فعالیت های هسته ایی کشور که دانشمندان کشور مان با دشواری و تقدیم چند شهید والا مقام به ان دست یافتند آن را نقض کردند لذا مسئولین با مراقب حیله های همیشگی دشمن باشند .

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان