کد خبر: ۱۰۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
امام جمعه میمند:

رژیم آل سعود با شکست های متعدد در منطقه در حال نابودی است

امام جمعه میمند گفت:اینک به مانند همه بیش بینی های صحیح رهبری عزیز شاهد به ثمر نشستن خون پاک این شهید والا مقام هستیم و آل سعود در حال نا بودی است.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام محسن رضا بشارت امام جمعه محترم میمند در خطبه های نماز دشمن شکن جمعه امروز با اشاره به کاهش شدید بارش باران در کشور و به ویژه استان فارس از مردم دعوت کرد که برای نزول رحمت الهی دست ها را به اسمان برده و التماس گونه دعا کنند تا رحمت خدای متعال شامل حال ما شود .

حجت الاسلام بشارت به سالگرد شهادت شیخ نمر روحانی برجسته شیعیان عربستان  به دست رژیم منحوس و مرتد آل سعود اشاره کرد و افزود : زمانی که رژیم به اخر خط رسیده ال سعود دست به چنین جنایت هولناکی زد رهبر معظم و بیدار انقلاب اسلامی فرمودند : به زودی خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم دامن گیر ال سعود خواهد شد که اینک به مانند همه بیش بینی های صحیح رهبری عزیز شاهد به ثمر نشستن خون پاک این شهید والا مقام هستیم .

وی افزود: بی شک شکست در حلب ، شکست در انتخابات لبنان ، شکست در قضیه نفت اخیر و افزایش سهمیه صادرات نفتی ایران ، شکست مفتضحانه در یمن ، کاهش راوبط با مصر و خروج رقعت انگیز از عراق نمونه های از به ثمر نشستن خون پاک این شهید است و ان شاالله به زودی شاهد حذف این رژیم از صفحه روزگار به مانند یزیدیان و صدامیان خواهیم بود چرا که وعده خداوند حتمی و قطعی است .

امام جمعه میمند ضمن تبریک سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی از همه تلاش گران ، مربیان و سواد اموزان این نهضت ارزشمند تقدیر و ابراز امیدواری کرد با همت این عزیزان و اهمیت مردم به این امر حساس شاهد جامعه ایی پویا تر و مردمی داناتر باشیم .

وی در پایان از زحمات بسیجیان پایگاه های بسیج و حوزه مقاومت بسیج سپاه میمند برای برگزاری همایش 9 دی و دعوت از کارشناسان مربوط تقدیر و تشکر کرد و گفت : این برنامه هایی که به همت این عزیزان همیشه در صحنه همواره برگزار می شود تاثیر خوبی در افزایش اگاهی و بصیرت آحاد مردم جامعه به ویژه جوانان دارد.

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان