کد خبر: ۱۰۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
خطیب نمازجمعه فراشبند :

اگر کسی عمل فتنه گران را دوست بدارد در عمل آن ها شریک است

خطیب نمازجمعه فراشبند گفت: کسانی که برای واژگونی انقلاب و سرنگونی نظام تلاش می کنند و کسانی که برای نفی ولایت فقیه توطئه می کنند بلاشک ضدانقلاب و مفسد فی الارض هستند.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام هادی ابراهیمی خطیب نمازجمعه  فراشبند در خطبه های این هفته خود به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی به تبیین بیانات مقام معظم رهبری پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این بیانات شدند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان در چهارم آذرماه هشتاد و هشت می فرمایند: «در اوائل همین حوادث بعد از انتخابات - این فتنه‌ى بعد از انتخابات - اولین کارى که شد، تردیدافکنى در کار مسئولین رسمى کشور بود؛ در کار شوراى نگهبان، در کار وزارت کشور. این تردیدافکنى‌ها خیلى مضر است؛ دشمن این را میخواهد.«

ابراهیمی با اشاره به این سخن گفت: اینها عوض اینکه مقید به قانون باشند قانون شکنی کردند و صلاحیت شورای نگهبان را نفی کردند و گفتند ما اینها را قبول نداریم، همانگونه که در انتخابات خبرگان رهبری که امسال برگزار شد بعضی ها که خود را مسئول می دانند به شورای نگهبان حمله کردند.

رهبری فرمودند:«آن ها که به نتایج انتخابات ریاست جمهوری معترض هستند با تشکیل یک کمیته و حضور نمایندگان آنان در این کمیته به هر تعداد صندوق که شک دارند مجددا بازبینی کنند و صحت و سقم آن را گزارش دهند.» اما آقایان زیر بار نرفتند و با راه انداختن تبلیغات سوء و دادن بیانیه از مردم خواستند به خیابانها بیایند و ادعای حق خود را بکنند.

لذا عده ای سلطنت طلب، جاهل و نادان، ضد انقلاب و دلدادگان به غرب آن فاجعه بزرگ را به راه انداختند. آتش زدند، آدم کشتند، تخریب کردند و روز عاشورا به ساحت مقدس حسین بن علی(ع) اهانت نمودند و هورا کشیدند و شد آنچه که باورش نمی شد.

وی به یکی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری اشاره نموده و گفت: ایشان در تاریخ بیست و نه شهریور هشتاد و هفت فرمودند: «دنیاطلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند، در جامعه فتنه ایجاد میکنند؛ جنگها، تبلیغات دروغین، سیاست‌ بازی‌های ناجوانمردانه؛ اینها ناشی از همین دنیاطلبی‌هاست.«

ابراهیمی با اشاره به این سخن نیز گفت:  دنیا طلبان سال 1388 شبیه دنیاطلبان سال های 38-37 هجری قمری بودند که جنگ های جمل و صفین را راه انداختند و خسرالدنیا و الآخره شدند، کما اینکه اینها نیز خود را خسرالدنیا و الآخره کردند.

آنها ضد امام مبین خود ایستادند و شمشیر کشیدند و بدرک واصل شدند و اینها نیز علیه نماینده امام زمان خود ایستاده و بلاشک بدرک واصل خواهند گشت، چرا که اینها ضدانقلابند و ضد انقلاب اسلامی بلاشک جایگاهش در جهنم خواهد بود.

وی افزود: کسانی که برای واژگونی انقلاب و سرنگونی نظام تلاش می کنند و کسانی که برای نفی ولایت فقیه توطئه می کنند بلاشک ضدانقلاب و مفسد فی الارض هستند.

امام جمعه فراشبند همچنین به فرازی دیگر از صحبت های مقام عظمای ولایت اشاره نمود و گفت: ایشان در تاریخ نوزدهم بهمن هشتاد و هشت فرمودند: « آن کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آنها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را میکنند؛ ربطی به توده‌ی مردم ندارند. »

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به روایتی از جابرابن عبدالله انصاری خاطر نشان کرد: اگر امروز با گذشت هفت سال از آن اتفاقات کسانی بگویند ما حامی فتنه گران هستیم بدانند که آن ها نیز ضد انقلاب و ضد نظامند چرا که کار آنها و عمل آن ها را تایید کرده اند.

جابرابن عبدالله انصاری همراه با عطیه عوفی در روز اربعین امام حسین(ع) وقتی به سر مزار آن امام رفتند فرمود: به حق خداوندی که حضرت محمد را به حق مبعوث گردانید ما هم در رتبه شهادت با شما شریکیم. عطیه گفت: ما که کارزار نکردیم، شمشیر نزدیم، کشته نشدیم و اسیر ندادیم، چطور می شود در اجر شهادت شریک باشیم؟ جابر فرمود: ای عطیه از رسول خدا شنیدم: « کسی که مردمی را دوست بدارد با آن ها محشور می شود و کسی که عمل قومی را دوست بدارد در عمل با آن ها شریک است .»

ابراهیمی افزود: حال اگر کسی عمل فتنه گران را دوست بدارد در عمل آن ها شریک است و مفسد فی الارض است و منافق محسوب می گردد.

حجت الاسلام ابراهیمی در بخشی دیگر از خطبه دوم خود با اشاره به میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی با تبریک به پیروان حقیقی و راستین آن حضرت گفت: قرآن در مورد حضرت عیسی(ع) می فرماید او از صالحان، پیامبران، روح خدا و برگزیده او بود.در حالی که در انجیل صریحا به ایشان توهین شده و ایشان را شراب خوار معرفی می کند.

در انجیل یوحنا در فصل دوم آمده است: حضرت مسیح(ع) در جشن عروسی شرکت کرد. شراب آن جشن که تمام شد ایشان از طریق اعجاز برای آنان 6 خمره شراب آماده ساخت و همچنین در انجیل متی و لوقا نیز آمده است که ایشان شراب می خورد و در مصرف آن زیاده روی می کرد. حاشا از این نسبت های ناروا و افتراهای بیجا که قداست و مقام پاک حضرت مسیح(ع) از این بهتان عظیم منزه و مبراست.

وی افزود: در فصل 12 از انجیل متی و فصل 11 انجیل لوقا آمده که مسیح گفته است: «هر کس مخالف ما نباشد او با ماست. » لذا امروزه برای همه واضح شده که تورات و انجیل هایی که در دست قوم یهود و نصارا است همه جعلی هستند و امروز مردم مسیحی و یهودی بایند کتب خود را با قرآن مقایسه کنند و هرکدام از آیاتش که با قرآن هم خوانی ندارد حذف نموده تا بیش از این به ساحت انبیاء الهی توهین نشود.

اینکه جرج بوش رییس جمهور پیشین آمریکا می گفت هرکس با ما نباشد علیه ماست و دشمن ما محسوب می شود، برگرفته از آیات انجیل جعلی بود.

دیکتاتورهای عالم با سوءاستفاده از کتب جعلی افکار عمومی را به سمت خود جذب می کنند و با همچو راهبردی دچار خطای استراتژیک می شوند و بخش وسیعی از دنیا را ناامن می سازند.


خطیب نماز جمعه فراشبند در انتهای خطبه های خود با تشکر از دست اندرکاران برگزاری همایش های 9 دی در فراشبند از همه مردم ولایتمدار و بصیر و مسئولینی که در این همایش ها شرکت یافتند تقدیر و تشکر نمود.

و همچنین با اشاره به برگزاری دو جام فوتسال دسته یک لیگ برتر استان فارس و مقدماتی منطقه سه دانشگاه علوم پزشکی از غلامی رییس اداره ورزش و جوانان فراشبند تشکر نمود و به ایشان بابت پذیرایی و میزبانی عالی از میهمانان خسته نباشید گفت.

منبع: نخل بیدار


انتهای پیام/

نظرات بینندگان