کد خبر: ۱۰۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
خطیب جمعه صدرا:

9 دی نشان داد انقلاب زنده است و از خودش دفاع میکند

خطیب جمعه صدرا گفت: بنا به رهنمود های مقام عظمای ولایت فرمودند این انقلاب زنده است و لذا از خودش دفاع می کند ، غالب و پیروز هم می شود کما اینکه در سال ۸۸دیدید این کار اتفاق افتاد.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام حسین نژادیان خطیب جمعه صدرا ضمن ایراد خطبه دوم نماز جمعه به مردم و مسئولان و خیرین پیشنهاد راه اندازی ستاد کمک به جوانان مستمند جهت مشاوره و فرهنگ سازی در امر پسندیده ازدواج و کمک هزینه جمع آوری جهیزیه و سایر هزینه های ازدواج را داد و خود نیز برای این کار اعلام آمادگی کرد.

وی با بیان اهمیت روز ۹دی از تمام مساجدی که در شهر صدرا مراسم بصیرتی جهت پاسداشت این روز بزرگ برگزار کردند تقدیر کرد وگفت: بنا به رهنمود های مقام عظمای ولایت فرمودند این انقلاب زنده است و لذا از خودش دفاع می کند ، غالب و پیروز هم می شود کما اینکه در سال ۸۸دیدید این کار اتفاق افتاد.

امام جمعه شهر صدرا با اشاره به روز شهدای دانشجو بیان داشت: هر دانشجوی انقلابی باید هم حضور فیزیکی در صحنه انقلاب داشته باشد و هم حضور فکری در عرصه های فرهنگ،هنر،اقتصاد و مسائل سیاسی و اجتماعی و به فرموده حضرت آقا دانشگاهی که در او نبض انقلاب نزند تضمین کننده آینده نیست.

نظرات بینندگان