کد خبر: ۱۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس در شهر خشت ؛

به گفته آمریکاییها تنها راه نابودی انقلاب ایران ولایت فقیه است / فتنه دارای ظاهری حق و باطنی باطل است

حجت الاسلام سید یحیی سعادت نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس ،به مناسبت حماسه 9 دی ،در مسجد جامع بخش خشت با اشاره به نقش مهم ولایت فقیه در هدایت کشور و مقابله با فتنه های داخلی وخارجی گفت :تحلیلگران و برنامه نویس های آمریکایی پس از انجام انواع حربه ها علیه انقلاب اسلامی ایران و شکست همه توطئه هایشان، به این نتیجه رسیده اند که، وجود ولایت فقیه عامل شکست هایشان است

به گزارش شیرازه ،حجت الاسلام سید یحیی سعادت نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس ،به مناسبت حماسه 9 دی ،در مسجد جامع بخش خشت با اشاره به نقش مهم ولایت فقیه در هدایت کشور و مقابله با فتنه های داخلی وخارجی گفت :تحلیلگران و برنامه نویس های آمریکایی پس از انجام انواع حربه ها علیه انقلاب اسلامی ایران و شکست همه توطئه هایشان، به این  نتیجه رسیده اند که، وجود ولایت فقیه عامل شکست هایشان است

وی گفت :تئوریسین های آمریکایی ولایت فقیه را در ایران "اصطلاحا به سر عقاب تشبیه کرده اند" که یک بال آن مذهب شیعه و بال دیگر عاشوراست  که برای نابودی ،باید سر عقاب که همان ولایت فقیه است را نشانه گرفت .

حجت الاسلام سعادت با اشاره به نقش توامان  رهبری و مردم در شکل گیری انقلاب ها افزود :در زمان ائمه (ع) هیچ وقت به دلیل بی بصیرتی و عدم آگاهی مردم انقلابی صورت نگرفت حال آنکه در انقلاب ایران خداوند نعمت امام و مردمی آگاه را عنایت کرده است .

نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس با بیان اینکه در فاجعه منا وجود رهبری و پیام معظم له باعث وحشت حاکمان عربستان و آمریکا شد گفت :با نگاه کردن به وضعیت عراق ،بحرین ،یمن ،لیبی ،که در اثر نداشتن رهبری دچار وضعیت اسفناکی شده اند بیشتر به نقش نعمت ولی فقیه پی خواهیم برد .

سعادت با اشاره به  تشکیل 707 نشست و برگزاری بیش از دو هزار و 200 کمیته از سوی دشمنان در فتنه 88 گفت :فتنه دارای ظاهری حق و باطنی باطل است ،بگونه ای که باعث می شود تر و خشک با هم در آتش بسوزند. 

او اظهار داشت : دشمن با راه اندازی فتنه و شکار عده ای بی بصیرت مثل صادق شیرازی و الهیاری افغانی قصد دارند نیت باطلشان را حق جلوه دهند .

وی با اشاره به  خون جگر  کردن عده ای از خواص در زمان پیامبر و ائمه گفت :عده ای از خواص با بیان اینکه الان دوره ی گفتمان است نه عصر موشک ،نقش همان خواص بی بصیرت  زمان پیامبر را دارند.

سعادت با بیان انحراف خواصی چون شمر ،ابن ملجم ،خواجه ربیع و قاتلین ائمه افزود : در فتنه ی سال 88   چند تن از مراجع تقلید ،32 نفر از خواص که 18 نفرشان روحانی بودند به دلیل بی بصیرتی  در آتش این توطئه ی بزرگ خواسته یا ناخواسته سوختند که بیشتر این افراد در حال حاضر خارج نشین هستند . 

حجت الاسلام سعادت ، با بیان آمدن 200 بار موضوع مذاکره نکردن با کفار در قرآن گفت :رهبری در قضیه برجام ،بار ها خوشبین نبودن به مذاکرات هسته ای را عنوان کردند اما عده ای گوش نکردند و حال که دشمن شرایط را مساعد دیده در صدد اجرای برجام یک تا هفت است .

وی با اشاره به اینکه یکی از لازمه های بصیرت از دیدگاه امام علی (ع) اینست که فریب دیدن و ظاهر چشم را نخوریم، گفت : متاسفانه مشاهده می کنیم به خاطر ظاهری سید بودن و یا اینکه داماد امام بودن و غیره ، سکان کشور دست کسانی  می افتد که در حد یک وزیر هم نیستند .

منبع: کازرون خبر


نظرات بینندگان