کد خبر: ۱۰۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۵

بدهی میلیاردی ادارات سروستان به شرکت مخابرات استان فارس

رئیس اداره مخابرات سروستان از بدهی میلیاردی ادارات و ارگان های دولتی این شهرستان به شرکت مخابرات استان فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه سعید خرمی سروستانی، رئیس اداره مخابرات سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اشاره به عدم پرداخت قبوض تلفن ثابت در سطح این شهرستان به ویژه ادارات سروستان اظهار داشت: مجموعه ادارات و برخی مدارس سروستان بیش از یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بابت قبوض تلفن ثابت به این اداره بدهی دارند.

وی همچنین افزود: هزینه تمام شده برای ایجاد هر خط تلفن ثابت در سطح کشور بین حداقل 7 تا حداکثر 25 میلیون ریال می باشد.

رئیس اداره مخابرات سروستان در ادامه این مطلب گفت: علیرغم هزینه سنگین شرکت مخابرات برای ایجاد خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه نگهداری، برخی از مشترکین خصوص و دولتی نسبت به پرداخت قبوض خویش کوتاهی کرده و براساس تصمیم این شرکت من بعد خطوط مشترکینی که قبوض تلفن خود را طی مهلت مقرر پرداخت نکنند به صورت متمرکز و سیستمی قطع خواهد شد.

خرمی سروستانی همچنین تأکید کرد: براساس دستورالعمل جدید شرکت مخابرات فارس در صورت عدم پرداخت قبوض تلفن مشترکین حداکثر پس از 6 دوره خط بدهکار جمع آوری و واگذار خواهد شد.

وی در پایان این گفتگو با اعلام اینکه به زودی قبوض کاغذی تلفن از چرخه توزیع حذف می شود گفت: از ابتدای سال 96 و به صورت آزمایشی چاپ و توزیع قبض تلفن متوقف و مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سامانه 3000713 و معرفی شماره تلفن ثابت خویش نسبت به میزان بدهی دوره ای خطوط ارتباطی آگاهی یابند.

منبع: سروستان ما

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان