کد خبر: ۱۰۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۵
در جلسه شورای شهر شیراز مطرح شد:

اعطای کمک مالی به فجر شهید سپاسی/تصویب فاینانس 400 هزار دلاری برای تامین و تجهیز خط 2 قطار شهری

شهردار شیراز اظهار داشت: با تصویب 400 هزار دلار فاینانس در خط 2 متروی شیراز، می توانیم امیدوار باشیم که بخش سوم این قطار شهری سریع تر پیگیری خواهد شد.
به گزارش شیرازه، برگزاری جشنواره بهارنارنج در اردیبهشت ماه 96 در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری این جشنواره به صورت هر ساله در اردیبهشت ماه به تصویب اکثریت آراء شورانشینان قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برگزاری این جشنواره در یکی از بهترین ماه های سال اهمیت ویژه ای در جذب گردشگر دارد، اظهار داشت: جشنواره بهار نارنج در باغ دلگشای شیراز برگزار خواهد شد.

اعطای کمک مالی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی
 
لازم به ذکر است در این جلسه، اعطای کمک مالی به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی مصوب شد.
بر اساس این مصوبه که با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت، این تیم به ازای هر برد خود در بازی های فوتبال جام آزادگان تا پایان فصل فعلی 15 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

70 درصد خط دو مترو شیراز تکمیل شده است
 
شهردار شیراز در یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص خرید واگن و تجهیزات اظهار داشت:  با تصویب 400 هزار دلار فاینانس در خط 2 متروی شیراز، می توانیم امیدوار باشیم که بخش سوم این قطار شهری سریع تر پیگیری خواهد شد. 

علیرضا پاک فطرت امکان مسافرگیری خط یک قطار شهری شیراز در مسیر خط یک را هم منوط به تکمیل گالری خط دوم این ایستگاه دانست و گفت: تا زمانیکه ایستگاه امام حسین(ع) به شکل کامل تمام نشود، امکان مسافرگیری هم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد در بخش سویل ایستگاه خط دوم در میدان امام حسین(ع) اجرایی شده است، افزود: امید است هر چه سریعتر تکمیل و تجهیز شود؛ این خط تا دو سال آینده باید به ایستگاه امام حسین(ع) برسد.

وی در ادامه گفت: در راستای مسافرگیری خط یک متروی شیراز بایدگالری خط دوم این ایستگاه کامل شود.
نظرات بینندگان