کد خبر: ۱۰۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۵

معاون استاندار فارس: فرمانداران با رسانه ها ارتباط بیشتری برقرار کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه بین نقد و بغض تفاوت وجود دارد گفت: نقد باید باشد چرا که اگر نباشد فساد جایگزین شرایط موجود خواهد شد اما گاهی افراد به نام نقد وارد مرحله ای می شوند که ممکن است به نظام آسیب وارد شود.
به گزاش شیرازه، هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در جلسه شورای اطلاع رسانی استان فارس افزود: فرمانداران، بخشداران و همه مدیران به منظور معرفی خدمات و ارائه عملکرد باید با رسانه های مختلف دیداری و شنیداری ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی افزود: باید خدمات هر دولتی که در راس کار قرار دارد معرفی شود و در اصل باید نظام حفظ شود و به همین سبب باید در مردم ایجاد امید نمود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فعالان عرصه اطلاع رسانی استان نیز باید با ساز و کاری که برای پیشبرد اهداف خود ترسیم می کند در راستای ایجاد امید در جامعه قدم بردارد.
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس نیز در این جلسه اظهار داشت: باید برای شورای اطلاع رسانی نقشه راه ترسیم شود تا بتوان دستاوردها و خدمات دولت را به مردم ارائه داد.
سید آیت الله رزمجو گفت: دولت از نقد استقبال می کند مشروط بر اینکه نقد بر اساس مطالب و مستندات واقعی باشد.
در این جلسه، اعضای شورای اطلاع رسانی استان فارس به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان