کد خبر: ۱۰۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۵

تولید صابون از شیر مادر+ تصاویر

شیر مادر دارویی قوی و پرخاصیت برای سلامت نوزاد است که یک مادر باذوق این داروی پرخاصیت را به صابون تبدیل کرده تا مشکلات پوستی نوزادان را برطرف کند.
به گزارش شیرازه، خانم Jasmine Overton یک مادر سی و هفت ساله از استرالیا که دارای یک پسر 16 ساله مبتلا به فلج مغزی است، وی پس از آگاهی از مقادیر زیاد شیر خواهر خود که منجر به مشکل در وی شده بود، تصمیم گرفت تا در ابتکاری جالب از شیر اضافه خواهرش صابون های خانگی درست کند.

تولید صابونی با طعم شیر مادر+ تصاویر

صابون های دست ساز خانم اورتون در طی 4 الی 6 هفته آماده شدند و او انواع روغن های گیاهی مانند زیتون، نارگیل، آفتابگردان، کاستور و درخت چای را برای خوشبو شدن به این صابون ها اضافه کرد.

تولید صابونی با طعم شیر مادر+ تصاویر

پس از استقبال شدید اعضای خانواده از این صابون ها و تماشای تفاوت بسیار محسوس آن با صابون های شیمیایی دیگر در زیبایی و لطافت پوست نوزادان، این مادر تصمیم گرفت از این طریق یک کسب و کار نوپا و جالب راه بیندازد تا کمک هزینه ای برای مخارج پزشکی فرزندش باشد.

تولید صابونی با طعم شیر مادر+ تصاویر

او در نظر دارد با مادران شیرده قرارداد ببندد تا آنها شیر مازاد خود را به او بفروشند و او با آنها صابون درست کند.

تولید صابونی با طعم شیر مادر+ تصاویر

این صابون ها در قالب های زیبا ساخته شده است و کاملا طبیعی هستند و طرفداران فراوانی در استرالیا پیدا کرده است که می تواند از بروز قرمزی، سرخی، آکنه، اگزما و حساسیت های پوستی در نوزادان جلوگیری کند و باعث بهبود سلامت پوست لطیف نوزادان شود.

تولید صابونی با طعم شیر مادر+ تصاویر

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان