کد خبر: ۱۰۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۵

ثبت بیش از 140 هزار خرید اینترنتی در شبکه پست فارس

142 هزار مورد خرید اینترنتی در شبکه پست فارس به ثبت رسیده است.
به گزارش شیرازه، احمدرضا واعظ‌ پور مدیرکل پست فارس گفت: امسال 2 میلیون و 50 هزار خرید اینترنتی از طریق شبکه پستی کشور صورت گرفته که 142 هزار مورد از این خرید در استان فارس انجام شده است.
 
وی اظهار کرد: در مجموع خرید و فروش‌هایی که امسال از طریق شبکه‌های پستی در فارس  انجام شده، 15 هزار مورد اجناس فروش ‌رفته و 141 هزار مورد کالا خریداری ‌شده که با احتساب این میزان خرید 10 برابر فروش بوده است.
 
مدیرکل پست فارس با اشاره به این‌ که رشد فناوری نوین در زندگی مردم دنیا به‌ صورت به صورت تصاعدی دگرگون شده است افزود: شبکه پستی در ایران و اتحادیه جهانی پست به سمت توسعه تجارت الکترونیک درحرکت بوده، و در این راستا یک ضلع از سه ضلع تجارت الکترونیکی در دنیا را پست تشکیل می‌دهد.
 
احمدرضا واعظ‌ پور ادامه داد: 90 درصد از مشتریان و متقاضیان تمایل دارند که ابتدا اطلاعات لازم را درباره کالای مورد نظر  بدانند و بعد اقدام به خرید و پرداخت وجه کنند که در خرید و فروش اینترنتی توزیع کالا و برگشت وجه بوسیله اداره کل پست انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: امسال بیش از 200 مورد خرید و فروش اینترنتی در سطح روستاها و 330 مورد مبادلات روزانه پستی بوسیله اداره پست فارس انجام‌ شده است که نشان از فعالیت این اداره کل در انتقال مراسلات پستی در این استان دارد.
انتهای پیام/
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان