کد خبر: ۱۰۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع):

دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته است / حقوق های نجومی باید برگردانده شود/امروز ایران اسلامی قدرت موشکی چهارم در دنیا است

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: جایگاه رفیع ولایت‌فقیه جزء اهداف دشمن است و دشمن ولایت‌فقیه را نشانه گرفته است، جوانان ما باید بداند و این‌چنین صحنه‌هایی را دقیق بررسی کنند.

به گزارش شیرازه  گردهمایی بسیجیان شهرستان مُهر به مناصبت هفته بصیرت با حضور سردار نورالهی معاون دانشگاه افسری امام حسین (ع) حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مُهر، سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان، غلامپور معاون فرماندار، موسوی رئیس شورای اسلامی مُهر و دیگر مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان مُهر در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار الله نور نورالهی در جمع بسیجیان و مسئولین شهرستان مهر بیان داشت: همهٔ ما افتخار آن راداریم  که بسیجی انقلاب اسلامی هستیم و شهیدان ما که عزت، افتخار و سربلندی و شکوه به ما دادند هنوز شش هزار و چهارصد تن از آن‌ها برنگشته‌اند و مادران آن‌ها چشم‌به‌راه آن‌ها هستند، همه ما باید احساس مسئولیت کنیم و اگر بر مستر مسئولیتی تکیه زده‌ایم و میزی و صندلی از این مسئولیت‌ها در اختیارداریم بدانیم که برای پست‌های ویژه و حساس یک کربلا به پا کرده‌ایم.



معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام تعداد پست‌های ویژه نظام را سه هزار پست برشمرده‌اند، برای هر پست ویژه 73 شهید خون خود اهداء کرده‌اند تا اینکه یک مسئولی بر مصدر این مسئولیت تکیه زند و باید مسئولین خدمتگزار مردم باشند.

سردار نورالهی خاطرنشان ساخت: امروز باید صبر و مقاومت خود را بالا ببریم، تا وقتی‌که غبار فتنه و ترفند و توطئه غلیظ می‌شود راه را گم نکنیم و اگر کسی به دنبال این است که پرچم دفاع از دین را به اهتزاز درآورد باید در ادامه راه شهیدانی باشد که برای این نهضت فدا شده‌اند، خون داده‌اند و همهٔ این سختی‌ها را به جان خریده‌اند، باید بصیر و صبور باشند و  اهل تشخیص باشند تا غبار و غلظت فتنه و توطئه‌ها و ترفندها آن‌ها را به بی‌راهه نکشاند.

مسئول هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: 9 دی‌ماه و فتنه‌ای که شکل گرفت هزینه سنگینی بر گرده نظام برجا گذاشت، امروز همان فتنه گران و همان دشمنان بیرونی در حال تلاش هستند که به سود خود 9 دی و کودتای تودرتو سال 88 رقم بزنند باید هوشیار و بیدارباشیم.

این مسئول افزود: حضرت علی علیه الاسلام می‌فرماید: پرچم دفاع از دین کسی می‌تواند حمل کند و به اهتزاز درآورد که اهل صبر و بصیرت باشد و علم به موضع حق داشته باشد.

وی ادامه داد: بعضی از افراد هنوز بعد از گذشت 7 سال از فتنه سال 88 می‌گویند ما هنوز نفهمیدم فتنه‌ای بوده یا نه، یک اعتراض اجتماعی بوده یا فتنه بوده است.


سردار نورالهی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) تصریح کرد: امروز حقوق‌های نجومی، املاک نجومی، اختلاس‌های نجومی و آمارهای نجومی بر سر زبان‌ها است و باید حقوق‌های نجومی ریال به ریال آن‌که جزء مطالبه مقام معظم رهبری است هم درست محاسبه شود و برگردانده شود، بعضی از اشخاص از املاک نجومی استفاده کرده‌اند، ویلاهای آن‌چنانی در گران‌قیمت‌ترین نقطه پایتخت کشور بنام خودکرده‌اند و در آن به عیش و نوش مشغول‌اند.

این مسئول گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که سه هزارمیلیاردی، 8 هزارمیلیاردی و 12 هزارمیلیاردی در آن وجود دارد، همهٔ ما باید با بصیرت و با دقت و با اطلاعات در این حوزه‌ها تحقیق کنیم و علم به موضع حق پیدا کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند: کسانی که به بهانه مختلف در بین شیعه و سنی اختلاف‌افکنی می‌کنند، در فضای مجازی و در سخنرانی‌های و ... ازنظر شرعی حرام و ازنظر قانون جرم است.

وی افزود: دشمنان به دنبال تفرقه و به دنبال بحران‌سازی‌های تصنعی هستند و می‌خواهند مسئله کوچک را به جامعه تأمیم بدهند تا اتحاد و اعتماد ملی را مخدوش کنند و درزمانی که ضربه به اتحاد و اعتماد ملی زده شد و موفق شدند اقتدار ملی را به‌عنوان قدرت بازدارندگی خدشه‌ای بر آن وارد می‌کنند.


این مسئول خاطرنشان ساخت: ما تا زمانی مقتدر و قوی هستیم که دشمنان وقتی آنالیز عمق استراتژیک انقلاب را در کف خیابان ایجاد می‌کنند و آنجا است که در تصمیم‌های خود تجدیدنظر می‌کنند و وقتی‌که فتنه سال 88 شکل گرفت و 8 ماه درگیر آن بودیم 324 هزار میلیارد تومان خسارت مادی فتنه 88 به‌نظام بود که این هزینه با کل نقدینگی کشور در سال 88 است و در فتنه سال 88 تنها 25 نفر شهید شدند.

سردار نورالهی بیان داشت: امروز جوانان ما می‌خواهند علم به موضع حق پیدا کنند و ببینند که چه کسی اهل اعتدال حقیقی است و چه کسانی اهل افراط و اهل تفریت هستند، چه کسانی در مسیر حق و اعتدال حرکت می‌کند.

وی افزود: امروزه سرمایه اصلی ما جوانان هستند و امروز 72 درصد از شهدای ما جوان هستند، جوانان ما سلاح استراتژیک این نظام هستند و جوانان ما باید بصیر و فهیم باشند و باید علم به موضع حق داشته باشد.


نورالهی خاطرنشان ساخت: جایگاه رفیع ولایت‌فقیه جزء اهداف دشمن است و دشمن ولایت‌فقیه را نشانه گرفته است و جوانان ما باید بداند و این‌چنین صحنه‌هایی را دقیق بررسی کنند و حماسه 9 دی 88 را تکرار کنند و 9 دی‌ماه یوم‌الله اکبر انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: آقایان سران فتنه که معروف هستند به اینکه در حصر هستند، آیا زندگی در منطقه شاه‌نشین نیاوران و زعفرانیه تهران و در ویلای 800 متری با تمام تجهیزات را حصر می‌نامند؟

سردار سرتیپ پاسدار الله نور نورالهی تصریح کرد: امروز می‌بایست به‌درستی از گردنه‌های خطرناک عبور کنیم و امروز کشور ما ازنظر امنیت و اقتدار کشوری امن، مقتدر و مثال‌زدنی است و در منطقه ژئواستراتژیک زندگی می‌کنیم که ایران ازنظر جغرافیایی و ژئوپلیتیک یک وضعیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و به‌عنوان منطقه ژئواستراتژیک مطرح است و یک منطقه استراتژیکی است در دنیا و حلقه اتصال قاره آسیا، آفریقا و اروپا است، در چنین منطقه‌ای و در کشوری که وسعت آن بیش از 8 کشور اروپایی است.

وی ادامه داد: امنیتی که امروزه در این کشور است مثال‌زدنی است و اگر اطراف خود را ببینیم و شرایط آن‌ها را بسنجیم که چگونه است، باید شکر نعمت امنیت را بجا آوریم و برای این وضعیتی که کشور ما دارد دعاگو باشیم و نباید یک سری مسائل ریز را درشت کنیم و نباید حرف‌های دشمن را با موضع‌گیری‌ها و با اقدامات خود تأیید و بازگو کنیم.

سردار نورالهی در ادامه صحبت‌های خود یادآور شد: روسای قوای جمهوری اسلامی نباید همانند یک سری افراد عادی در جامعه و در مقابل یکدیگر موضع‌گیری کنند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی قدرت موشکی چهارم در دنیا است و از وضعیت بسیار خوبی برخوردار هستیم و امنیت مثال‌زدنی و پیشرفت‌های بسیار خوبی برخوردار هستیم.

این مسئول ادامه داد: نباید کاری کنیم که با تفرقه و با بحران‌سازی‌ها دشمن بخواهد دوباره خواب فتنه را ببیند و دشمنان ما اگر می‌توانستند به کشور ما حمله می‌کردند، اگر با انسجام، آمادگی و وحدت باشیم هیچ زمان، هیچ دشمنی جرأت نخواهد کرد به این کشور ورود کند.


سردار نورالهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخابات آینده اشاره کرد و بیان داشت: در انتخابات با در نظر گرفتن توطئه‌ها و ترفندهای دشمن باید به دنبال محصول انتخابات باشیم و محصول انتخابات مقام معظم رهبری می‌فرمایند اجتناب جدی از دوقطبی شدن جامعه و مشارکت حداکثری برای ما ملاک است و میزان رأی ملت است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: کسی که ولی و مقتدای خود را نصرت نکند، تبعیت و همراهی نکند با شیپور و لگد دشمن بیدار خواهد شد و همه باید تدبیر کنیم تا پوزه دشمنان را به خاک بکوبیم و با امید به خدای متعال در انتخابات 96 حماسه نمایش قدرت و عمق استراتژیک نظام را در مشارکت حداکثری به رخ دشمنان خواهیم کشید تا دشمنان بدانند مردم پشت سر ولی‌فقیه خود حرکت خواهند کرد و هیچ‌گاه توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نمی‌تواند آن‌ها را مأیوس و ناامید کنند.

منبع: سرویس سیاسی عصر مُهـر،


نظرات بینندگان