کد خبر: ۱۰۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
خطیب جمعه صدرا:

شهر صدرا پر از مشکل است و زیر ساخت درستی ندارد/ مسئولان عمران باید گزارش مالی بدهند

خطیب جمعه صدرا گفت: باید جلسه ی، شورای شهر با نمایندگان شهر برگزار و گزارش‌ مالی عمران توضیح داده شود.

به گزار ش شیرازه حجت الاسلام حسین نژادیان درقسمتی از نمازجمعه این هفته با اشاره به سالروز ۱۷ دی روز فوت تختی و روز فتوت و جوانمردی گفت: شاهد روزی باشیم که ورزشکاران ما با درس گرفتن از منش مولا علی (ع) نمونه هایی باشند برای معرفی ایران اسلامی.

وی در ادامه با توجه به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان تصریح کرد: هنوز تاثیرات توطئه کشف حجاب در جامعه وجود دارد و متاسفانه هنوز در جامعه شاهد بد حجابی بعضی از خانم ها هستیم که چهره زشتی دارد.

خطیب جمعه صدرا با اشاره به بدحجابی برخی زنان افزود: باید پرسید این زنان بدحجاب چگونه می توانند مادران خوبی بوده و فرزندان خوبی تربیت کنند و این عمل، خیلی بی پروایی و بی تقوایی است .

حجت الاسلام حسین نژادیان با اشاره به برخی از پیامدهای بدحجابی به مهمترین تاثیر آن یعنی گسستن نظام خانواده،رشد طلاق،تیرگی رابطه فرزندان و اولیا پرداختند.

وی در ادامه خطبه دوم به برخی از معضلات و مشکلات کشوری و شهری اشاره کرد و افزود: این مجادلات اخیر بین بعضی از مدیران ارشد چرا باید به جامعه کشیده شود، شما باید به جای این دعواها، به فکر اشتغال،ازدواج و مسکن جوانان باشید که جلوی فساد اخلاقی و اقتصادی برخی افراد قدرتمند گرفته شود.

خطیب جمعه صدرا با انتقاد به شرکت عمران افزود: یکی از مسئولین بیایند به مردم توضیح دهند محدوده کاری شرکت عمران تا چه زمانی است و شرکت عمران باید تا چه زمانی در این شهر فعالیت کند.

وی با انتقاد شدید از عدم پاسخگویی مسئولین گفت: این شهر که پر از مشکل است و زیرساخت های درستی ندارد و قرار است شهر دوم استان شود آیا املاک شهر صدرا انفال و اموال عمومی است؟ آیا زمین های شهر صدرا که عمران می فروشد انفال است آیا همانند معادن است که همه مردم در آن شریک هستند؟ آیا حقیقت دارد که پول های فروش املاک عمران به تهران فرستاده می شود؟

حجت الاسلام حسین نژادیان ادامه داد: آیا از این مبالغ چیزی برای عمران شهر برگشت می شود؟ چرا در شهرهای دیگر خرج می شود؟ چرا شرکت عمران با این همه درآمد باز می گویند بدهکار هستیم؟ این عمل ظلم به مردم است و باید مسئولین، شفاف پاسخگوی مردم باشند.

وی پیشنهاد کرد جلسه ای، شورای شهر با نمایندگان شهر برگزار و گزارش‌ مالی عمران توضیح داده شود.

خطیب جمعه صدرا در پایان اظهار امیدواری کرد که شورای شهر و نمایندگان مردم ضمن پیگیری این مسائل،مردم را در جریان قرار دهند.

نظرات بینندگان