کد خبر: ۱۰۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
سردار حسین رحیمی خبر داد

انهدام 3 باند بزرگ مواد مخدر و کشف 1.5 تن مواد افیونی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام سه باند بزرگ مواد مخدر و کشف قریب به یک و نیم تن مواد افیونی در این استان خبر داد.

به گزارش شیرازه، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی شهرستان‌های «مهرستان» و «سیب سوران» در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی، قصد جابه‌جایی مواد در منطقه «مورتان» را داشتند، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه‌روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، بامداد امروز یگان‌های عملیاتی پلیس، خودروی تویوتا متعلق به این باند را که به صورت بلاصاحب در منطقه «مورتان» رها شده بود،شناسایی کرده و در بازرسی از آن یک تن تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از شناسایی یک باند توزیع کننده، مواد مخدر در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با شناسایی یک دستگاه کامیون وخودرو پژو متعلق به این باند، ضمن دستگیری دو قاچاقچی سابقه‌دار،157 کیلوگرم تریاک و 94 کیلو حشیش را کشف کردند. 

سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان خاش و سربازان گمنام امام زمان (عج)، باند قاچاقچیان مسلح، پس از اینکه در ارتفاع این شهرستان توسط مأموران شناسایی شدند، با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شده و به دلیل عدم توانایی در مقابل یگان های عملیاتی، از منطقه متواری می‌شوند که ماموران در پاکسازی منطقه، 200 کیلو تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان