کد خبر: ۱۰۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
شاه ماهی در ایران، قطر یا کره؟

گزینه‌های تازه پیش روی بمب نقل و انتقالات/ رفیعی راه ادینیو را می‌رود؟

ستاره گران‌قیمت لیگ برتر فوتبال کشورمان با دو پیشنهاد جدید روبروست و شواهد حاکی است در صورتی که به آنها پاسخ مثبت ندهد، در تراکتورسازی ماندگار خواهد شد.
به گزارش شیرازه، سروش رفیعی که با پایان سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی تبریز در دو راهی ادامه حضورش در فوتبال ایران و یا لژیونر شدن به فوتبال اروپا قرار داشت، اکنون راه تازه‌ای پیش روی خود می‌بیند و با پیشنهاد دو تیم آسیایی از دو منطقه غرب و شرق این قاره مواجه است.

بر اساس اعلام منابع خبری، السیلیه قطر و اولسان هیوندای کره جنوبی تیم‌هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشورمان شده‌اند که در این بین روز گذشته دعوت نامه باشگاه قطری رسانه‌ای شد.

السیلیه همان تیمی است که دو فصل پیش ادینیوی آماده را از چنگ تراکتور درآورد و حال به فکر جذب دیگر بازیکن اوج گرفته این تیم است؛ السیلیه هم اکنون در رده هشتم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

در مورد مشتری کره‌ای رفیعی نیز باید گفت اولسان هیوندای سابقه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2012 این رقابت‌ها را در افتخارات خود دارد و در فصل گذشته کی لیگ کره به مقام چهارم رسید اما با این حال نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

این دو پیشنهاد درحالی مطرح شده است که سروش رفیعی با ملاقات چند روز پیش خود با عابر بانک پرسپولیس شایعات را در مورد پیوستن به تیم سرخ‌پوش پایتخت افزایش داد اما با مشکلاتی که برای این تیم به وجود آمد، گفته می‌شود مذاکراتش با پرسپولیسی‌ها به بن بست خورده است.

ستاره فوتبال ایران طی روزهای آینده مذاکرات خود را با نمایندگان قطر و کره جنوبی انجام خواهد داد و شواهد حاکی است که اگر رفیعی با این دو تیم آسیایی به توافق نرسد، در تراکتورسازی ماندگار خواهد شد.

حال بایستی منتظر ماند و دید که این بازیکن به کدامیک از پیشنهادات خود از بین تیم‌های اروپایی، آسیایی و داخلی پاسخ مثبت خواهد داد و آیا در جمع شاگردان قلعه‌نویی ماندنی می‌شود یا خیر؟

ناگفته نماند قیمت سروش رفیعی در سایت معتبر و بین المللی نقل و انتقالات - ترانسفرمارکت - حدود یک میلیون یورو برآورد شده که با این رقم یکی از گران‌قیمت‌ترین و با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشورمان محسوب می‌شود و بی دلیل نیست که به عنوان بمب نقل و انتقالات شهره شده است.

منبع: آناج

نظرات بینندگان