کد خبر: ۱۰۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

کشف مواد غذایی فاسد در پاسارگاد

740 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد کشف و ضبط شد.
به گزارش شیرازه، 740 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد کشف و ضبط شد.

 علی اصغر مهرآور معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد گفت: طی تماس تلفنی ماموران نیروی انتظامی مبنی بر توقف یک دستگاه کامیون حامل مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، بلافاصله کارشناس بهداشت محیط این شبکه در محل حاضر شده و پس از بازرسی به عمل آمده از کامیون مقدار 740 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و بدون تاریخ مصرف و مشکوک به فساد پس از انجام مراحل قانونی و صورت جلسه مواد فوق جهت معدوم سازی به مرکز بهداشت شهرستان پاسارگاد انتقال یافت.

 سید محسن حسامی  کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان پاسارگاد نیز اظهار داشت: شهروندان گرامی توجه داشته باشند مواد غذایی خود را از مراکز معتبر تهیه و توزیع مواد غذایی تهیه کنند.

وی گفت: همشهریان به هیچ عنوان مواد غذایی خود را از دست فروشان تهیه نکنند.

کارشناس مرکز بهداشت ادامه داد: شهروندان در موقع خرید مواد غذایی بر شناسه بهداشتی درج شده و بسته بندی سالم مواد خریداری شده دقت کنند.

حسامی از همشهریان درخواست داشت در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه 1490 اطلاع دهند تا در اولین فرصت کارشناسان جهت رسیدگی در محل حضور یابند.

منبع: طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان