کد خبر: ۱۰۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۵
مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان گفت :

واژگونی خودروی پژو یک کشته برجای گذاشت

خورشیدی مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری وفوت یکی از هموطنانمان در محور سپیدان - یاسوج خبر داد.

به گزارش شیرازه ؛ مهدی خورشیدی مسئول امداد ونجات جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان درگفت وگو بامارگون اظهار کرد: یک دستگاه خودرو پژوپارس در محور سپیدان- یاسوج دچار واژگونی شد که بر اثر این سانحه یک کشته بر جای گذاشت.

وی ادامه دادپس از اعلام وقوع این حادثه نیروهای هلال احمر به سرعت وارد صحنه حادثه شده و عملیات امداد را انجام دادند.خورشیدی خاطرنشان کرد: این خودرو از سپیدان به سمت یاسوج در حال حرکت بوده و در اثر واژگونی خودرو  وسقوط به کانال تنهاسرنشین پژوپارس جان خود را از دست داد.

 خورشیدی به رانندگان توصیه کرد به قوانین و مقررات احترام گذاشته و از کارهای حادثه آفرین ازجمله سرعت غیرمجاز به جد خودداری کنند و از سرنشینان خودروها نیز خواست برای حفظ جان خود از کمربند ایمنی استفاده کنند تا هنگام برخورد و واژگونی خودرو، جانشان در معرض تهدید قرار نگیرد.

به گفته شاهدان عینی عوامل امدادی دقایقی بعد از حادثه به محل اعزام شده اند ولی امداد رسانی ها برای نجات این هموطن بی اثر بوده است.

گفتنی است جاده مواصلاتی  اردکان به یاسوج از پرمخاطره ترین نقاط بین دومرکزاستان است که به علل مختلف سالیانه موجب فوت تعداد زیادی از هموطنان می شود.


به نقل از مارگون؛

نظرات بینندگان