کد خبر: ۱۰۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

تحصیل دانش آموزان «سیف آباد» جهرم در کانکسی به وسعت عشق+ عکس

دانش آموزان سیف آبادی در کانکسی با شور و علاقه ای مضاعف به تحصیل علم می پردازند.

به گزارش شیرازه، دانش آموزان روستای سیف آباد از توابع بخش خفر با وجود محدودیت ها و کمبود امکانات بازهم مجدانه در تلاش برای کسب علم و دانش هستند.

خسرو خشرونیا رئیس اداره آموزش و پرورش خفر در گفت و گو با خبرنگار پسین جهرم  بیان داشت: 18 دانش آموز روستای سیف آباد که پیش از این مجبور بودند برای تحصیل کیلومترها راه را با پای پیاده به روستای همجوار بروند از ابتدای سال تحصیلی 96-95 در کانکسی که به همت مسئولین در آن روستا تهیه شد به فراگیری علم مشغولند.

به گفته ی خشرونیا با پیگیری هایی که از سوی مسئولین صورت گرفت از ابتدای سال تحصیلی امسال یک کانکس کلاس درسی برای راحتی دانش آموزان روستای سیف آباد تهیه شد و دیگر نیازی نیست برای ادامه تحصیل به روستای دیگری مراجعه کنند.

وی افزود: هر چند با وجود این کانکس تا حدودی نیاز این دانش آموزان به مکانی برای تحصیل در محل زندگیشان برآورده شده است اما کافی نیست.

خشرونیا با تقدیر از اقدامات بنیاد خیریه ی موج مهربانی برای کمک به دانش آموزان محروم و پیگیری های آن بنیاد خیریه از خیرین خواست با با کمک و همراهی موسسات خیریه که در بخش ساخت و تجهیز مدارس فعالیت میکنند امکانات تحصیلی بیشتری را برای اینگونه مناطق محروم فرآهم کنند.

مهرداد الطافی مدیرعامل بنیاد خیریه ی موج مهربانی نیز در گفتگو با خبرنگار ما از خرید و تجهیز یک کانکس دیگر برای تحصیل این دانش آموزان سیف آبادی خبر داد.

گفتنی است روستای سیف آباد با جمعیتی نزدیک به 30 خانوار در 50 کیلومتری بخش خفر قرار دارد.


منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان