کد خبر: ۱۰۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۵

پلمپ واحد صنفی غیرمجاز و متخلف در نی ریز

واحد صنفی غیرمجاز با گزارش تخلف این مغازه توسط شهروندان و در پی بازرسی کارشناسان شبکه بهداشت پلمپ شد.

به گزارش شیرازه در پی بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز یک فروشگاه ترشیجات به علت تخلفات بهداشتی پلمپ شد.

مختار محمودی مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز با اعلام خبر پلمپ 1 واحد ترشی فروشی گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان در سامانه 190مبنی بر وجود جسم خارجی در ترشی خریداری شده و طبق بازدید فوری کارشناسان بهداشت محیط و تایید موضوع و هماهنگی با مراجع قضایی و همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی این شهرستان فروشگاه ترشیجات پلمپ و پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مختار محمودی در ادامه بیان کرد: این واحد صنفی به دلیل سهل انگاری و عدم رعایت موازین بهداشتی و بدون داشتن مجوز ترشی فروشی فعالیت می کرده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین بهداشتی در تهیه ترشی، گفت: رعایت بهداشت در ترشیجات امری مهم برای حفظ سلامت جامعه است.

 مسوول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان نی ریز  در پایان اظهار داشت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراتب را به صورت حضوری به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و یا به سامانه 190 یا 1490 جهت ثبت در سامانه کشوری گزارش، تا توسط بازرسان بهداشت محیط، شبکه بهداشت و درمان در اسرع وقت پیگیری شود.

منبع: نبض نی ریز ؛

نظرات بینندگان