کد خبر: ۱۰۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۵

مراسم ترحیم آیت‌الله رفسنجانی در حرم مطهر شاهچراغ برگزار می‌شود

استاندار فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با صدور پیام مشترکی از عموم مردم برای شرکت در مجلس ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

به گزارش شیرازه، استاندار فارس، نماینده ولی‌فقیه در استان و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با صدور پیام مشترکی از عموم مردم برای شرکت در مجلس ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
اِذا ماتَ العالِم، ثَلُمَ فِی اِلاسلام ثُلمَهٌ لا یَسُدُّها شَیء

رحلت عالم مجاهد، مبارز خستگی‌ناپذیر و متفکر گرانقدر، مجتهد برجسته و چهره نامدار انقلاب اسلامی یاور امام و رهبری، حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی ثلمه‌ای بزرگ برای نظام اسلامی است.

مردم عزیز و شریف ایران اسلامی قطعا مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایشان را در دوران مبارزات علیه نظام ستم‌شاهی و در سال‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و خدمات فراوان در مناصب مدیریتی که اعتلای نظام اسلامی و توسعه کشور را سرلوحه خویش قرار داده بود فراموش نخواهند نمود و این مصیبت بزرگ  را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و عموم مردم بزرگوار استان فارس و خانواده شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله برای آن به حق پیوسته خواهانیم.

به پاس ارج نهادن به مجاهدت‌ها و تلاش‌های آن مرحوم و تکریم از یاور انقلاب مجلس ترحیم در روز چهارشنبه 22 دیماه از ساعت 15 لغایت 17 در جوار مضجع منور احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود از عموم مردم شریف جهت شرکت درآن مجلس دعوت به عمل می‌آید.
نظرات بینندگان