کد خبر: ۱۰۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

دستگيري قاتل مرد 40 ساله در جهرم

فردي که مردي 40 ساله را با ضربات چوب دستي به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان جهرم شناسايي و دستگير شد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ عبدالعظيم انصاري فرمانده انتظامي شهرستان جهرم، گفت: ماموران انتظامي بخش كرديان شهرستان جهرم هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو كاميون خاور كه در محور روستايي هرموج با چراغ روشن متوقف شده بود، مشكوك شدند.

وي افزود: ماموران در بررسي هاي اوليه از داخل اين خودرو متوجه شدند، راننده خودرو از نواحي سر و صورت مورد ضرب و جرح و به شدت مصدوم شده که سريعاً توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم ادامه داد: ماموران با حضور در بيمارستان از مصدوم تحقيق و هويت ضارب را شناسايي كردند كه بلافاصله دستگير شد.

سرهنگ انصاري تصريح کرد: اين مصدوم 40 ساله بر اثر شدت جراحات وارده پس از چند روز در بيمارستان جان خود را از دست داد و تحقيقات جنايي در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي بيان داشت: متهم دستگير شده در بازجويي هاي صورت گرفته لب به اعتراف گشود و اظهار داشت کهوي با مقتول از قبل اختلاف داشته که در نهايت در روز حادثه پس از مشاجره لفظي، او را با ضربات چوب دستي به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد، خاطر نشان کرد: افرادي که در نزاع هاي فردي و جمعي شرکت مي کنند، اگر از عواقب کار خود آگاه بودند، قطعاً مرتکب چنين جرم نمي شدند، لذا نقش دستگاه هاي آموزشي در اين ميان بيشتر مورد توجه است و مي بايست مهارت کنترل خشم را در جامعه نهادينه کنند تا کمتر شاهد درگيري هايي از اين دست باشيم.

نظرات بینندگان