کد خبر: ۱۰۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
مدیر مسؤول باشگاه بیلیارد شب خبر داد:

برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد پاکت بیلیارد رشته ناین بال قهرمانی استان فارس

مدیر مسئول باشگاه بیلیارد شب گفت: اولین دوره مسابقات آزاد پاکت بیلیارد رشته ناین بال قهرمانی استان فارس در دو روز برگزار می شود.

به گزارش شیرازه علیرضا زارعی مدیر مسؤول باشگاه بیلیارد شب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین دوره مسابقات آزاد پاکت بیلیارد رشته ناین بال قهرمانی استان فارس در دو روز برگزار می شود.

مدیر مسئول باشگاه بیلیارد شب از انتخاب این باشگاه برای مسابقات استانی خبر داد و افزود: برگزاری یک مسابقه نیاز به آیتم های خاصی از جمله بروز بودن تجهیزات دارد که باشگاه بیلیارد شب توانسته است با خرید پنج میز استاندارد ۲۰۱۶ با تجهیزات کامل، وجود نور کافی برای بازی و دارای فضای ورزشی مناسب امکانات را فراهم سازد.

زارعی اظهار داشت: علاقه مندان به این رشته می توانند به صورت حرفه ای با امکانات بروز این ورزش را ادامه دهند و در مسابقات برون مرزی حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی به اطلاعیه فدراسیون هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان در خصوص شرایط شرکت در این مسابقات اشاره کرد و گفت: داشتن کارت بیمه ورزشی سال ۹۵، عدم داشتن منع قانونی برای شرکت در مسابقات از سوی هیئت استان و فدراسیون، واریز مبلغ ۳۰ هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۱۰۱۶ به نام هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس، حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۳ دیماه ۹۵ و رسید پرداختی همراه نام شرکت کننده به شماره ۰۹۳۶۶۸۶۶۲۲ اسماعیل ویژه ارسال کنند.

میز بیلیارد حرفه ای

وی به زمان برگزاری این مسابقه اشاره کرد و اذعان داشت: متقاضیان تنها با ارائه فیش بانکی مجاز به شرکت در مسابقه خواهند بود و روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۳ و ۲۴ دیماه ۹۵ از ساعت ۱۱ صبح در شیراز خیابان زند انتهای خیابان سعدی باشگاه بیلیارد شب مراجعه نمایند.

مدیر مسئول باشگاه بیلیارد شب به جوایز این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: به منتخبین این دوره از مسابقات مدال و حکم قهرمانی و جوایز نقدی به ارزش هفتاد درصد جمع مبالغ ورودی اهدا خواهد شد و قرعه کشی انتخابی ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه در محل برگزای مسابقات انجام شده و جدول مسابقات و ساعت انجام هر بازی از طریق کانال رسمی هیئت در شبکه اجتماعی تلگرام به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

زارعی ابراز داشت: شرکت کنندگان می بایست با رعایت موارد یاد شده پانزده دقیقه قبل از شروع مسابقه در محل برگزای حضور داشته باشند که عدم رعایت مقررات باعث حذف از جدول و برخورد با متخلفان خواهد گردید.

رضا کوهی شوریجه725

وی در پایان تماشای این مسابقات را به صورت رایگان عنوان کرد و ابراز داشت: علاقه مندان می توانند جهت تماشای این مسابقات به آدرس شیراز چهارراه زند انتهای خیابان سعدی باشگاه بیلیارد شب مراجعه نمایند.

خبرنگار: رضا کوهی شوریجه

منبع: پایگاه تحلیلی خبری موج ما،

نظرات بینندگان