کد خبر: ۱۰۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
معاون حقوقی رییس جمهور در شیراز:

پیام هاشمی وحدت حول محور ولایت برای ساختن کشور است

مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور گفت: کشور مشکلات بزرگی دارد و دشمن در کمین است و اگر می‌خواهیم به هاشمی و امام عرض ارادت کنیم هیچ راهی به غیر از اتحاد و همدلی و کمک به قوا وجود ندارد.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رییس جمهور، عصر امروز در مراسم بزرگداشت آيت‌الله رفسنجانی که در سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار شد، گفت: در نیمه دوم قرن بیستم در دنیای بی‌خدایی و قلدران عالم و دنیای دوقطبی شرق و غرب در ایران حرکتی آغاز شود که از جنس انبیا و انقلابی از نوع حضرت محمد(ص) بود.

وی در ادامه افزود: امام(ره) قرار بود فرعون منطقه را نابود کند و قرار بود پایه عظمت ایران اسلامی را بنا کند و کعبه دل‌ها و این کشور اهل‌بیت(ع) را از مزدوران آمریکا و اسرائیل پاک کند.

حجت‌الاسلام انصاری اظهار داشت: از روزهای نخستین انقلاب اسلامی طلبه‌ای فاضل و عالم باهوش سرشار و قدرت تحلیل بالا و مهم‌تر از همه شجاعت و پایداری بالا در خدمت امام(ره) قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مسیر ۱۴ ساله انقلاب، یاران اجازه ندادند که شعله انقلاب خاموش شود و راه امام از سوی شاگردان و پیروان او که بعدها هرکدام خورشیدی شدند در انقلاب اسلامی مانند آیت‌الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب ادامه یافت.

معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به‌ضرورت شناسایی رشادت‌های یاران امام به نسل جوان تصریح کرد: بیش از اینکه از این بزرگان تجلیل کنیم نیازمند شناخت آن‌ها هستیم و جوانان باید بدانند که انقلاب چگونه رشد کرد.

وی تأکید کرد: باید مبانی و پیام‌های انقلاب را به نسل امروز و فردا منتقل کنیم، جوانان ما باید بدانند هاشمی مانند یک سرباز آماده‌باش ۲۴ ساعته در قالب یک مدیر لایق تمام‌عیار و یک سردار در خدمت امام(ره) و انقلاب بود.

حجت‌الاسلام انصاری با بیان نقش آيت‌الله هاشمی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب یادآور شد: هاشمی آرزوهایی بزرگ برای ملت داشت و با نهایت دلسوزی برای جریانات سیاسی و فقرا برنامه‌ریزی داشت.

وی ادامه داد: پیام هاشمی برای ما این بود که مردم ایران روز گذشته گفتند و همه آمدند که بگویند وحدت حول محور ولایت برای ساختن کشور است.

معاون حقوقی رییس جمهور در پایان گفت: کشور مشکلات بزرگی دارد و دشمن در کمین است و اگر می‌خواهیم به هاشمی و امام عرض ارادت کنیم هیچ راهی به غیر از اتحاد و همدلی و کمک به قوا وجود ندارد.

نظرات بینندگان