کد خبر: ۱۰۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
نماینده حقوقی هیئت مدیره مسکن مهر فرهنگیان لپویی:

مشکلات مسکن مهر لپویی که باید به گوش مسئولین برسد

حقوقدان و نماینده حقوقی هیئت مدیره مسکن مهر لپویی گفت:مسکن مهر فرهنگیان شهرک امام رضا (ع) واقع در لپویی دارای تخلفات قانونی،حقوقی،فنی مهندسی عدیده و بسیاری است و امیدوارم مشکلات این مسکن مهر به گوش مسئولین استان و کشور برسد.

به گزارش شیرازه، محمد بهروزکام نماینده حقوقی هیئت مدیره مسکن مهر فرهنگیان لپویی در گفت و گو با زرقونیا با اشاره به مشکلات مسکن مهر لپویی گفت:مسکن مهر فرهنگیان شهرک امام رضا (ع) واقع در لپویی دارای تخلفات قانونی،حقوقی،فنی مهندسی عدیده و بسیاری است که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد و امیدوارم مشکلات این مسکن مهر به گوش مسئولین استان و کشور برسد.


بهروزکام افزود: فونداسیون (شالوده) این مسکن ها به استناد گزارشات متخصصین و کارشناسان و شرکت ناظر مربوطه غیر استاندارد است و همچنین دیوارها و راه پله ها اکثرا دارای ترک و شکافهای عمودی و افقی که روز به روز عمیق تر میشوند و روی این شکاف های راه پله با چسپ نواری پوشانده شده است که برای مخفی کاری روی آنها مولتی کالر(کنیتکس)پاشیده اند.

وی گفت: برخلاف قرار داد مکتوب تعاونی فرهنگیان با اعضاء از مصالح و وسایل ساختمانی نامرغوب استفاده شده، در حالی که هنوز ۲سال از عمر پروژه مسکن مهر فرهنگیان میگذرد مانند ساختمان هایی با قدمت۴۰سال به بالا را نشان می دهد.

نماینده حقوقی هیئت مدیره مسکن مهر لپویی افزود: هزینه آسانسورها از اعضاء حدود ۵سال پیش گرفته شده ولی تاکنون آسانسوری نصب نشده است و لوله های آب فاقد اتصالات و پرس استاندارد است که آب به دیوارها نشست میکند که نفوذ عینی آن موجود است و در صورت تقاضای مسئولین دلسوز و مردمی قابل رویت است.

وی تاکید کرد: تعاونی فرهنگیان که فقط از مردم هزینه گرفته و مسکن غیر استاندارد تحویل مردم داده است جوابگو نمی باشد و حتی در این مکان یک مهدکودک ،دبستان،نانوایی و وسایل نقلیه عمومی وجود ندارد.

بهروزکام درپایان گفت: خواهشمندم از مسئولین دلسوز و متعهد و پاسخگو مطالبات و خسارات مردم را از تعاونی فرهنگیان و نهادهای مربوط و فرافکن پس گرفته شود.

منبع: زرقونیا

نظرات بینندگان