کد خبر: ۱۰۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۲۳ دی ۱۳۹۵

جوان لارستانی رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه‌پروری کشتی آزاد در فارس شد

نایب رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت: داود عسکرپور از مربیان و قهرمانان مطرح استان فارس به عنوان عضو کمیته استعدادیابی و نخبه‌پروری هیأت کشتی فارس و رئیس این کمیته در کشتی آزاد استان شد.

به گزارش  شیرازه حمید عباسی‌متین نایب رئیس هیأت کشتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در مجمع عمومی هیأت کشتی استان فارس که با حضور نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، رئیس و اعضای هیأت کشتی استان و همچنین رؤسای هیأت کشتی شهرستان‌های فارس برگزار شد، داود عسکرپور با پیشنهاد رئیس کمیته استعدادیابی و نخبه‌پروری هیأت کشتی فارس و موافقیت رئیس هیأت کشتی استان، وی به عنوان عضو کمیته استعدادیابی و نخبه‌پروری هیأت کشتی فارس و رئیس این کمیته در کشتی آزاد استان معرفی شد.

وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس همزمان با سراسر کشور جشنواره استعدادیابی در 5 رشته کشتی، اسکواش، تکواندو، کبدی و اسکی را از تاریخ پنجم الی هفتم بهمن‌ماه در شیراز برگزار می‌کند که داود عسکرپور مسؤولیت استعدادیابی و نخبه‌پروری و همچنین شناسایی دانش‌آموزان پسر 10 تا 14 ساله استان فارس در رشته کشتی آزاد را بر عهده دارد.

نایب رئیس هیأت کشتی استان فارس خاطر نشان کرد: امیدواریم با ورود قهرمانان با اخلاقی چون داود عسکرپور به جمع خانواده بزرگ کشتی استان فارس، روزبه‌روز شاهد پیشرفت و ترقی ورزش کشتی در این استان پهناور باشیم.

عباسی‌متین در پایان یادآور شد: داود عسکرپور دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تربیت بدنی و علوم ورزشی و مربی رسمی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران است که مدال طلای کشتی آزاد آسیا و سابقه چندین‌ساله در اردوهای تیم ملی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

منبع:  لادستان

نظرات بینندگان