کد خبر: ۱۰۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۵

آمبولانسی که به عنوان دکور در حیاط درمانگاه بیضا استفاده می شود

چند ماهی باتوجه به ضرورت و درخواست مردم منطقه بیضا آمبولانس جهت این منطقه محروم با همت مسئولان امر خریداری گردیده است که متاسفانه در گوشه ای از درمانگاه روستای شیخ عبودبه عنوان دکور استفاده می شود.

به گزارش  شیرازه سپیدان باتوجه به قرارگرفتن دردامنه زاگرس و داشتن تفرج گاه های بی شمار وواقع شدن بین دومرکز استان مهم در جنوب کشوردر ایام سال شاهد حوادث ناگواری درون جاده ای می باشد .

در حالی که شهرستان سپیدان به عنوان نگین زاگرس از کمبود تجهیزات سخت افزاری ونرم افزاری وخصوصاً آمبولانس رنج می‌برد، وبرای مجهز نمودن این شهرستان حادثه خیز به تجهیزات در ادوار گذشته کارهای بسیار ونامه نگاری های بی شماری صورت گرفت .

اما خوشبختانه  در این چند ماه گذشته پس از رایزنی های بیشمار با همت مسئولین ونماینده شهرستان یک دستگاه آمبولانس به شهرستان سپیدان اختصاص داده شد که جهت تکمیل  مجموعه درمانی به منطقه بیضا اختصاص داده شد وطبق گزارشهای رسیده از شهروندان منطقه پس از گذشت چند ماه هنوزاین آمبولانس که از نوع پیشرفته ترین ها می باشد  مورد استفاده قرار نگرفته است .

منطقه بیضا باداشتن روستاهای بی شمار شاید بتوان این منطقه از شهرستان  سپیدان را به هزار روستا تشبیه کرد وبیمارانی که برای رسیدن به درمانگاه ومراکزدرمانی ممکن است جان خود ویا عزیرانشان را از دست می دهند در سایه بی مهری مسئولان ؛این آمبولانس به عنوان دکور در حیاط درمانگاه استفاده می شود وبیماران و رهگذران فقط نظاره گر حضور این آمبولانس در مجموعه درمانگاه شیخ عبود هستند وشاید تاکنون این آمبولانس روشن هم نشده باشد .

 سئوال اینجاست اگر این آمبولانس نیاز منطقه ویا شهرستان نبوده است چرا خریداری شده است واگر مورد نیاز است پس چرا بکارگیری نمی شود وآیا خاک خوردن این آمبولانس که با پول بیت المال تهیه شده است باید چنین سرنوشتی در انتظار اوباشد .

خواسته مردم این است که مسئولین شهرستان پیگیری جدی‌تری جهت تأمین نیروی انسانی و استفاده از این آمبولانس‌ داشته باشند.

منبع:  مارگون

نظرات بینندگان