کد خبر: ۱۰۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
خطیب نماز جمعه زرقان:

ایران قدرت اول در منطقه است

امام جمعه زرقان گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نشان داد که ایران قدرت اول در منطقه است و این موضوع را خود آمریکائیها و دنیا نیز اعتراف کرده اند.

به گزارش  شیرازه  خطیب نماز جمعه زرقان حجت الاسلام و المسلمین محمدهادی ربانی شیرازی در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به بخشهایی از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و مبارزی خستگی ناپذیر بود که شخصیت این مجاهد بزرگوار شخصیت برجسته ای بود که همه را به یاد امام خمینی (ره) می انداخت.

وی در همین رابطه با بیان قولی از آیت الله حائری شیرازی افزود ، ایشان نقل می کردند که هرگاه آیت الله هاشمی به سفری می رفت امام راحل (ره) برای بازگشت سالم ایشان نذر می کردند.



وی وصیت هاشمی رفسنجانی به مردم را حفظ یکپارچگی و تقویت نظام جمهوری اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب برشمرد.

امام جمعه ی زرقان با اشاره به ۲۹ دی سالروز پیروزی مردم غزه در جنگ با اسرائیل ، این روز را روزی برشمرد که رژیم جعلی اسرائیل تودهنی بزرگی از مردم غزه خورد.

حجت الاسلام ربانی شیرازی با اشاره به سالروز دستگیری تفنگداران آمریکایی بوسیله ی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نشان داد که ایران قدرت اول در منطقه است و این موضوع را خود آمریکائیها و دنیا نیز اعتراف کرده اند.

وی همچنین با اشاره به خشکسالی و کاهش بارندگیها از عموم مردم مومن زرقان خواست تا پس ازسه روز روزه داری، در روز جمعه اول بهمن ماه و در جوار گلزار شهدا نماز باران اقامه نمایند.

حجت الاسلام  ربانی شیرازی امام جمعه زرقان با اشاره به ۱۲ ربیع الثانی سالروز وفات کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) ، به عظمت شان و مقام این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت : یقین دارم کسی نیست که با اخلاص به زیارت ایشان برود و کرامتی از ایشان نبیند.

امام جمعه زرقان حضرت فاطمه معصومه (س) را یک محدثه و شخصیت علمی بزرگ توصیف کرد که علاوه براینکه احادیث زیادی در عظمت ایشان وجود دارد ، احادیث مهمی نیز از ایشان بجا مانده است که یکی از آنها حدیث” شیعه علی هم الفائزون ” است.

خطیب نماز جمعه زرقان در وصف این بانوی بزرگوار شعری از حضرت امام خمینی (ره) نقل کرد که امام بزرگوار ایشان را با حضرت زهرا (س) تشبیه نموده است.

منبع:  زرقونیا،

نظرات بینندگان