کد خبر: ۱۰۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
امام جمعه شیعیان خنج در خطبه های نماز جمعه:

آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از ستون های خیمه انقلاب بودند/ لازم است مسئولین به اقتصاد مقاومتی بیشتر توجه کنند

امام جمعه شیعیان خنج با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: لازم است مسئولین برنامه ریزی دقیق تری در رفع مشکلات معیشتی داشته باشند.

به گزارش  شیرازه   حجت الاسلام رضا صفایی امام جمعه شیعیان خنج در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: ایشان یکی از ستون های خیمه انقلاب بودند که سابقه دوستی 59 ساله با رهبر معظم انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: بعضی گمانه زنی ها و صحبت هایی که بعد از خاکسپاری ایشان صورت گرفت درست نبود و همه باید بیانیه ای که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند را سرلوحه کار خود قرار دهند.


صفایی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیامی که بمناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر نمودند، فرمودند ما اختلاف نظر داشتیم اما رفاقت و پیمان دیرینه ای که بین ما وجود داشت پا برجا بود.

خطیب جمعه شیعیان خنج اظهار داشت: دشمنان خیلی سعی کردند که مصادره به مطلوب کرده و برخی بزرگان را به نفع خود مصادره نمایند اما هر چه تلاش کردند موفق نشده و نتوانستند این محبتی را که بین مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی وجود داشت از بین ببرند.

صفایی ادامه داد: البته اختلاف نظرهایی وجود دارد اما نباید این اختلاف نظرها به دشمنی منجر شود و مهم این است که وحدت و همبستگی بین همه پابرجا بماند.

امام جمعه شیعیان خنج در بخش دیگری از صحبت های خود به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم قم اشاره نمود و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند حفظ عزت ملی به این معناست که همانگونه که تاکنون هیچ دولت و قدرتی نتوانسته در مقابل اراده مردم ایران ایستادگی کند، در ادامه نیز همینطور باشد.

صفایی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار همچنین فرمودند که دشمن برخی از نهادهای انقلابی کشور را مورد هدف قرار داده است. همه باید وجود یک قوه قضاییه محکم را قدر بدانند، چرا که داشتن دستگاه قضایی و امنیتی قوی، از مهمترین موضوعات مورد نیاز کشور است.

وی در قسمت دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: لازم است مسئولین خیلی بیشتر به اقتصاد مقاومتی توجه کنند و برنامه ریزی دقیق تری در رفع مشکلات معیشتی مردم داشته باشند، چرا که مشکلات معیشتی منجر به بروز خیلی از مشکلات دیگر نیز می شود.

منبع: خنج کهن؛

نظرات بینندگان