کد خبر: ۱۰۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
امام جمعه صدرا:

چرا برخی از مسئولان در نماز جمعه شرکت نمی کنند

امام جمعه صدرا گفت: چرا مسئولان در نماز جمعه شرکت نمی کنند؛ این ها باید مشخص کنند که چه تعدادشان در نماز جمعه شرکت می کنند.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام حسین نژادیان در خطبه دوم نماز جمعه صدرا ضمن یادآوری سالروز انتصاب آیت الله خامنه ای به امامت امام جمعه تهران از سوی امام راحل، گفت: مقام معظم رهبری به احترام امام آنرا واگذار نکرده است.

امام جمعه صدرا در خصوص ۲۶دی سالروز فرار شاه خائن اظهار داشت: بازگو کردن تاریخ انقلاب و خیانت پهلوی به نسل نوجوان و جوان ضرورت دارد چون دشمن از طریق رسانه های مختلف طوری جلوه می دهند که بعضی وقت ها نسل جدید در مورد شاه و خانواده آنها دلسوزی می کنند.

وی به شهادت چند تن از فدائیان اسلام و نیز سید مهدی حکیم اشاره کرد و افزود: از خاطرات مقام معظم رهبری در مورد شهید نواب صفوی پیداست که ایشان شیفته نواب صفوی شده بودند.

حسین نژادیان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان شایسته را به حوزه های علمیه هدایت کنید، در خصوص وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: او مردی با هوش و صبور بود و از نیروی های مقاومت حمایت جدی می کرد و پشتیبانی از وحدت و انسجام ملی و تاکید بر حمایت از ولایت فقیه، پیگیری سازندگی کشور از خصوصیت ایشان بود ، مردم هوشمند و با بصیرت و حتی منتقدان از صفات مثبت ایشان سخن گفتند.

امام جمعه صدرا در ادامه درباره برجام و بدعهدی های آمریکا اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید بدعهدی های آمریکا در رابطه با برجام را توجیه کرد زیرا آمریکا جنایتکار و خیانتکار است و باید دانست امید به برجام مشکلات اقتصادی کشور را حل نخواهد کرد پس آمریکا باید بداند که ما در مقابل بدعهدی های آمریکا محکم خواهیم ایستاد.


وی با از مسئولان شرکت عمران گلایه کرد و اظهار تصریح کرد: چرا این مسئولان در نماز جمعه شرکت نمی کنند؛ این ها باید مشخص کنند که چه تعدادشان در نماز جمعه شرکت می کنند، اگر حرف های من را به وزارتخانه منعکس کنید مطالبات مردم را می دانند.

وی ادامه داد:   نباید شهر صدرا هنوز مشکل زیر ساخت های جدی داشته باشد چرا خود را نشنیده می پندارید  چرا که سخنان من مطالبات مردم است و کوتاه نخواهم آمد،  چرا مسئولین عمران هنوز جوابگو نشده اند و نمی آیند به مردم توضیح دهند.


حسین نژادیان در انتها به بی کیفیت بودن زیر ساخت های صدرا اشاره کرد و گفت: بیایید با شورای شهر، شهرداری و مسئولین جلسه بگیرید و مشکلات مردم را حل کنید.
نظرات بینندگان