کد خبر: ۱۰۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان فارس خبر داد:

نفرات برتر مسابقات آزاد کمانداران فارس معرفی شدند

یکدوره مسابقات آزاد تیراندازی با کمان با حضور ۶۷ کماندار از شهرهای مختلف استان فارس در سایت اختصاصی مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزارشد.

به گزارش  شیرازه  مهدی پران رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکدوره مسابقات آزاد تیراندازی با کمان با حضور ۶۷ کماندار از شهرهای شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان، جهرم و لامرد در رده های سنی زیر بیست سال و بالای بیست سال در رشته های ریکرو و کامپوند، با حضور زمان اسکندری نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان فارس و علی روزیطلب رئیس هیأت تیراندازی با کمان شیراز در سایت اختصاصی مجموعه ورزشی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار گردید.

پران ادامه داد: در رشته ریکرو که ۲۱ کماندار حضور داشت در بخش آقایان رده سنی زیر ۲۰ سال حسین قربانی و رضا افشون از شیراز و در رده بالای بیست سال محمد فلاح، احسان زراعت پیشه و محمد مهدی چشمه زنگی از شیراز در بخش بانوان رده سنی زیر ۲۰ سال سارا امیدی، آوا موچانی و کیمیا قاضی پور از شیراز و رده بالای ۲۰ سال اسماء نعمتی، فاطمه بازدار و زهرا سادات دهقانی از شیراز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته کامپوند که ۴۶ کماندار حضور داشتند در بخش آقایان رده سنی زیر ۲۰ سال علی زارع و در رده سنی بالای ۲۰ سال داوود احمدی، فرهاد عسکری و فرید رزمی از شیراز و در بخش بانوان زیر ۲۰ سال ملیکا قنبری، نگین تاجری پور از شیراز و انوشا امینی از ارسنجان و در رده سنی بالای ۲۰ سال زهرا مرادیان و زهرا حمیدی از جهرم و فریده شمسی از شیراز نفرات برتر این دوره ازمسابقات شناحته شدند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان فارس داوری ایندوره از مسابقات را برعهده حبیب اله چشمه زنگی، علی اصغر جوینده و فریده شمسی و روابط عمومی این دوره از مسابقات نیز برعهده احمدرضا مداح دانست.

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما،

نظرات بینندگان