کد خبر: ۱۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نی ریز

محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی فارس و قائم مقام وزیر بهداشت در استان و هیئت همراه با حضور در بخشهای آباده طشک، قطرویه، مشکان و شهر نی ریز مشکلات بهداشتی و درمانی را بررسی کردند.

به گزارش  شیرازه محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس و قائم مقام وزیر بهداشت در استان و هیئت همراه با حضور در بخشهای آباده طشک، قطرویه، مشکان و شهر نی ریز مشکلات بهداشتی و درمانی را بررسی کردند.

سفر یک روزه رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس و هیئت همراه با ورود از بخش قطرویه به شهرستان نی ریز شروع شد.

 ایمانیه در سفر به شهر آباده طشک ضمن بازدید از مراکز بهداشتی آباده طشک  کلنگ احداث مرکز سلامت شهر آباده طشک را به زمین زد .

در ادامه ای سفر رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس و هیئت همراه با همراهی مسوولین شهرستان نی ریز به بخش پشتکوه رفتند.

محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس پس از سفر به آباده طشک به مرکز بهداشتی و درمانی سید الشهدا مشکان رفت و  قول داد  بزودی مقدمات اعزام  دندانپزشک و  تجهیز چند وسیله پزشکی و همچنین  استقرار داروخانه در درمانگاه شهر مشکان  فراهم شود.

بخش قطرویه دیگر بخش شهرستان نی ریز بود که رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس به همراه هیئتی از مسوولین نی ریز به آنجا رفتند.

رییس دانشگاه  علوم پزشکی فارس در ادامه نیز از  درمانگاه قطرویه بازدید کرد ومقرر نمود در جهت رفع مسائل و مشکلات بخش قطرویه خصوصا منطقه رودخور  بزرودی ساخمان اورزانس رودخور را احداث نماید.

دکتر ایمانیه همچنین در بازدید از مراکز بهداشت درمانی بیمارستان شهدای نی ریز در ابتدا ساختمان اتفاقات سرپایی بیمارستان شهدا را  افتتاح نمود سپس ضمن ملاقات با سربازان حادثه دیده اتوبوس دیروز جمعه و در جریان قرار گرفتن خدمات درمانی آنها سپس از بخش جدید زایشگاه دیدن کرد .

در ادامه دکتر ایمانیه ضمن حضور در درمانگاه شهید فقیهی قول داد از این پس این درمانگاه به صورت دو شیفت کاری  فعالیت نماید .

بازدید از ساخت بیمارستان جدید نی ریز از دیگر برنامه های سفر دکتر ایمانیه به نی ریز بود .

.
















منبع: نبض نی ریز؛


نظرات بینندگان