کد خبر: ۱۰۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

حوادث مسیر های آباده طشک بیشترین آمار خبری در صفحه حوادث

حوادث مسیر های فرعی و اصلی بخش آباده طشک هر هفته در صفحه حوادث خبری بیشترین جای را به خود اختصاص می دهد و این زنگ خطر و هشداری به مسئولان است

به گزارش شیرازه حوادث مسیر های فرعی و اصلی بخش آباده طشک هر هفته در صفحه حوادث خبری بیشترین جای را به خود اختصاص می دهد و این زنگ خطر و هشداری به مسوولین می باشد در جهت حفظ نیروی انسانی و همچنین رعایت مردم در حین رانندگی و پوشش دادن نقاط حادثه خیز توسط دستگاه های مربوطه را باید به دنبال داشته باشد.

محمد حسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی ریز با اعلام حوادث بخش آباده طشک گفت: در جاده های آباده طشک در حوالی روستای تل ساربانی بر اثر واژگونی موتور سیکلت سرنشنان آن در این حادثه دچار مصدمیت شدید شدند.

وی ادامه داد: سرنشین این موتور سیکلت که خانمی 50 ساله بود از ناحیه سر دچار ضضربه مغزی و از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگر شدید شد.

وی در خصوص این حادثه گفت: پس از حضور به موقع ماموران اورژانس در این حادثه پس از انجام اقدامات لازم به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل شدند.

محمد حسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی ریز در خصوص حادثه دوم اظهار داشت: حوالی روستای خواجه جمالی بر اثر واژگونی خودرو دونفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه خانم 23 ساله از ناحیه سر و گردن و شانه و خانم 27 ساله از ناحیه قفس سینه دچار مصدومیت شدند.
کچویی گفت: پس از اعزام ماموران اورژانس به محل حادثه اقدامات لازم صورت گرفت و به بیمارستان آباده طشک انتقال داده شد.

محمد حسین کچویی مدیر اورژانس 115 نی ریز درمورد حادثه سوم بخش آباده طشک گفت: در شهرک مهدوی آباده طشک یک خانم 26 ساله مسموم شد.

وی افزود: ماموران اورژانس در کمتر از 6 دقیقه به محل اعزام اقدامات لازم انجام و به بیمارستان آباده طشک  انتقال داده شد.

کچویی در پایان تصریح کرد:  علت مسمومیت گاز منوکسید کربن بوده است و شاهد آن هستیم که این گاز خیلی خطرناک منجر به صدمات شدید یا مرگ می شود.

منبع:  نبض نی ریز؛

نظرات بینندگان