کد خبر: ۱۰۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

پرایدها در آتش، آتش‌نشانی در پیچ و خم کوچه های پاقلعه گراش

در روز یکشنبه خودروهای آتش‌نشانی راهی محله پاقعله شدند تا آتش یک خودرو را خاموش کنند اما کوچه‌های پر و پیچ خم این محله باعث شد که خودرو مجاور نیز در نهایت طعمه حریق شود.

به گزارش  شیرازه در  روز یکشنبه  خودروهای آتش‌نشانی راهی محله پاقعله شدند تا آتش یک خودرو را خاموش کنند اما کوچه‌های پر و پیچ خم این محله باعث شد که خودرو مجاور نیز در نهایت طعمه حریق شود.

این آتش‌سوزی در محله پاقلعه و یکی از کوچه‌های منشعب از خیابان دروازده رخ داد. دو خودرو پراید در جنب مسجد کربلایی حسن پارک شده بودند، رضا پریدخت مالک خودرویی است که به نظر می‌رسد آتش زده شده است.

پریدخت می‌گوید: حدود ساعت ۵ صبح با یک صدا از خواب بیدار شدیم و وقتی به کوچه آمدم دیدم ماشینم آتش گرفته است. به نظرم شیشه را خرد کرده بودند و چیزی در آن ریخته بودند. سعی کردم خودم ماشین را خاموش اما وقتی چاره نکردم با آتش‌نشانی تماس گرفتیم.

مالک خودرو در مورد حضور آتش‌نشانی در محل گفت: نیم ساعتی طول کشید چون نشانی را به سختی پیدا کردند. بعد هم اینکه چون اینجا کوچه است آخر سر هم نتوانستند کامل بالا بیایند اما لوله آتش‌نشانی رسید. یک تانکر آب خالی کردند تا آتش خاموش شد.

پریدخت افزود: وضعیت کوچه اینجا باعث می‌شود ماشین آتش‌نشانی دیر برسد. صد بار به شهرداری رفته‌ام اما گفتند اینجا ماشین نمی‌آید. ماشین آتش‌نشانی هم اینجا نمی‌تواند بیاید. اگر کوچه اینجا را درست می‌کردند شاید آتش به ماشین همسایه و دیوار مسجد نمی‌رسید.

مالک خودرو در مورد دلیل آتش‌سوزی ادامه داد: ماشین خودش آتش نگرفته و احتمالا شیشه را شکسته و ماده‌ای داخل خودرو ریخته‌اند. به کسی مشکوک نیستم اما حدود یک سال قبل هم روی همین ماشینم اسید پاشیده بودندآتش‌ پراید اول به خودرو پشت آن نیز سرایت کرده است.

در پاسخ به این پرسش که آیا خودرو بیمه است. مالک خودرو گفت: ماشینم بیمه کامل نیست و بیمه عادی است. هر سال بیمه کامل می‌کردم اما امسال گفتم نمی‌خواهد.

در اثر این آتش‌سوزی بخشی از دیواره مسجد کربلایی حسن نیز آسیب دیده است. اما با مهار آتش و جلوگیری از انفجار خودرو، آتش به مسجد و خانه‌های مجاور سرایت نکرده است.


منبع: گراش نما


نظرات بینندگان