کد خبر: ۱۰۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز:

مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور به میزبانی شیراز برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری شیراز برگزار می شود.
به گزارش شیرازه، احمد همتی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی شیراز برگزار می شود.
وی افزود: تیم های شهرداری های تهران، کرج، اصفهان، شیراز، اراک و مشهد در این دوره از مسابقات به رقابت می پردازند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور از تاریخ 28 دی ماه تا 30 دی ماه برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: مسابقات در سالن شوریده شیرازی واقع در خیابان 30 متری سینماسعدی که به طور اختصاصی ویژه ورزش تنیس است، برگزار می شود.
همتی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی کلانشهرهای کشور براساس برنامه مصوب شهرداری های کلانشهرها در سراسر کشور برگزار می شود تصریح کرد: هر یک از رشته های ورزشی به میزبانی یکی از کلانشهرهای کشور برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز با بیان اینکه خانم ها فرزانه قربانلو، شمسی درایی، زینب شریفی و رقیه قلی نیا اعضای تیم تنیس روی میز بانوان شهرداری شیراز هستند عنوان کرد: مربیگری این تیم را خانم حکمت آرا و سرپرستی آن را خانم اردشیرنژاد بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری شیراز در نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان شهرداری های کلانشهرهای کشور نیز حضور یافت و مقام نخست را به خود اختصاص داد بیان کرد: امیدواریم در این دوره از رقابت ها شاهد درخشش شهرداری شیراز باشیم .
انتهای پیام/
نظرات بینندگان