کد خبر: ۱۰۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۵

مدیرکل صدا و سیمای فارس خبرداد: گام بلند صدا و سیما برای حضور در فضای مجازی

به همت متخصصان فنی صدا و سیمای فارس درگاه اینترنتی این مرکز به نشانی farsirib.ir با شکل و شمایلی جدید برای ارائه خدمات رسانه ای براساس میل و نیاز مخاطب آغاز به کار کرد.
به گزارش شیرازه، قابلیت های جدید این فضای اینترنی توانایی همراه کردن مخاطب را با خود دارد و تا حد بسیار زیادی پاسخگوی علاقمندان به رسانه استانی در فضای مجازی است.

سایت صدا وسیمای فارس دارای بخش های متنوع، تفکیک و دسته بندی شده ای است که بخش های اصلی سایت شامل سیما، صدا، موسیقی، خبر، تولیدات ویژه وب سایت و روابط عمومی از آن جمله است و مخاطبان به راحتی می توانند براساس میل و نیاز خود علاقه مندی خود را در آن جستجو کنند.

بر اساس این گزارش امکان مشاهده برنامه های پخش شده کاشانه مهر، خوشا شیراز،گمپ گلا، شب پارسی، صبح دلگشا ، شهرراز، مشاور شما و سایر برنامه ها از طریق سایت صدا وسیمای فارس وجود دارد و هرروز پس از پخش بخش های متنوع برنامه ها از جمله آشپزی، هنری و کارشناسی برنامه کاشانه مهر به طور جداگانه در وب سایت مرکز و همچنین کانال اطلاع رسانی سیمای فارس در شبکه های اجتماعی به نشان@farssima  قرار داده می شود که این رویه برای سایر برنامه ها نیز وجود دارد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس در نشست تخصصی با دست اندرکاران فنی و تولیدی فضای مجازی با قدردانی از اقدامات انجام شده تلاش همکاران شبکه مجازی در حوزه پویا نمایی و موسیقی را ستودنی دانست وگفت: توجه جدی و بیش از گذشته به فضای مجازی  در دستور کار صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و در آینده نزدیک دستورالعمل سازمان برای بهره مندی بیشتر از فضای مجازی با هدف جذب و نگه داشت و توجه به میل و نیاز مخاطب دریافت خواهد شد.

سهرابی فضای مجازی را فرصتی برای بهتر دیدن و بهتر شنیدن برنامه های صدا وسیما برای مخاطبان دانست و افزود: تلاش صدا وسیما جلب رضایت مخاطبان است و در این راستا توجه به مخاطبان فعال و کاربران فضای مجازی در دستور کار رسانه ملی است.
شایان ذکر است آرشیو مناسبی از پویانمایی های تولید شده مرکز فارس همچنین آرشیو موسیقی در دسته بندی های سنتی، پاپ، ارکسترال، بی کلام، محلی، آکاپلا، موسیقی کودک و در بخش صدا نیز معرفی برنامه های شاخص رادیو، فرکانس های پخش، جدول پخش برنامه ها و آرشیو برنامه ها برای بهره برداری در سایت قرار دارد.
نظرات بینندگان