کد خبر: ۱۰۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
در دیدار خانواده شهید و جانباز مدافع حرم

استاندار فارس: جوانان شهدا را الگوی خود قرار دهند

استاندار فارس گفت:عزت امروز کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است و از این رو، جوانان باید آنان را الگوی خویش قرار دهند.
به گزارش شیرازه، سیدمحمدعلی افشانی شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان عباس و محمدعلی ملایمی در شیراز افزود: آزادی امروز علاوه بر خون شهدا مدیون و صبر و استقامت خانواده های آنان به خصوص پدران و مادران این شهیدان است.
وی اظهار داشت: ما مسئولان به حکم وظیفه و به منظور ارتقاء روحیه خودمان باید همواره با خانواده های شهدا ، آزادگان و ایثارگران ارتباط نزدیکی داشته باشیم.
استاندار فارس بیان کرد: این امر موجب خواهد شد تا همواره بدانیم مدیون خون و ایثارگری های چه کسانی هستیم و به همین لحاظ وظایف خود را در قبال این خاک و مردم به درستی انجام دهیم.
افشانی یادآور شد: شما خانواده های شهدا برای تمام مردم ایران موجب عزت و افتخار هستید و تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند سربلندی و حفظ تمامیت ارضی این خاک را مدیون جانفشانی های فرزندان شما می دانند.
وی ادامه داد: ما هرگز نباید فراموش کنیم که چه سرمایه های عظیمی را از دست داده ایم تا امروز آسوده و با آرامش در کشور خود زندگی کنیم.
استاندار فارس تصریح کرد: اینکه پدر و یا مادری یک یا چند فرزند خود را از دست داده و سال ها با صبر و استقامت داغ فراق فرزندان خود را تحمل کند موضوع ساده ای نیست که بتوان به راحتی آن را درک کرد.
افشانی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می دانیم به گونه ای عمل کنیم تا راه شهیدان را ادامه دهیم و این شیوه را نیز به نسل های بعدی انتقال دهیم.
استاندار فارس همچنین در دیدار با اسماعیل قهرمانی جانباز 70 درصد مدافع حرم و خانواده وی گفت:شما کار بزرگی را انجام دادید چرا که اگر شما به این صحنه نبرد نمی رفتید شرایط متفاوتی را امروز شاهد بودیم.
افشانی افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم حق دین بزرگی بر این آب و خاک و مردم آن دارند که نباید از اذهان عموم پاک شود.
استاندار فارس در این دیدارها با تجلیل از خانواده این شهدا و جانباز مدافع حرم دستور پیگیری و حل مشکلات آنها را صادر کرد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان