کد خبر: ۱۰۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵

تبلیغات زود هنگام انتخابات شورای شهر حاجی آباد/ نظریه پردازان واتساپی وارد میشوند!

تب انتخابات در همه ی سطوح بخصوص شورای شهر، در ادوار مختلف چند ماه پیش از موعد آغاز می شود، دوره پنجم هم در راه است و ‌این تب پرشور بازهم در میان جمعی از کاندیداها خصوصا در فضای مجازی داغ شده است.

به گزارش  شیرازه  هر چه به زمان انتخابات شورای اسلامی دوره پنجم در شهر حاجی آباد نزدیک می شویم شاهد انتشار نام های مختلفی در فضای مجازی هستیم که نشان می دهد 29 اردیبهشت شاهد انتخابات پرشوری در این شهر خواهیم بود.

کم شدن تعداد کرسی های شورای شهر از یک سو و افزایش داوطلبانی که سودای انتخابات آینده  شورای شهر حاجی آباد را در سر می پرورانند از سوی دیگر ، فضا را ناخواسته به سوی تحرکات پیش از موعد برده است که به نوعی آغازگر رقابتی نفس گیر میباشد.

بی گمان اسامی کاندیداهای احتمالی که هر روز نام چند نفر از آنان در فضای مجازی شهر بر سر زبان ها می افتد نشان می دهد از هم اکنون مبارزه جدی برای تصاحب 5 صندلی پارلمان محلی در گروههای اجتماعی گوشی های همراه  همشهریان آغاز شده است.


در این بین افرادی با حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی موبایلی خود را دلسوز و ناجی مردم محروم و رنجدیده شهر معرفی کرده  و در متون روزانه خود تنها راه برون رفت از شرایط سخت کنونی را اعتماد و انتخاب خود از سوی مخاطبان می دانند ، در حالی که نه سابقه و نه تخصصشان حکم میکند پا به این عرصه گذاشته و یاحتی در قامت یک نامزد رخ نمایی کنند!
برخی دیگر با خوش پوشی و حضور مداوم در تمامی جلسات رخت نامزدی برتن کرده و خود را «همفکر جوانان» و «اجتماعی» معرفی می کنند!

با نگاهی گذرا به این اسامی هم می توان افراد باتجربه دارای سوابق مدیریتی را دید و هم جوانانی که تنها امیدشان مدرک تحصیلیشان است را مشاهده کرد که هر کدام با ایده و نظرات گوناگون آماده حضور در انتخابات آتی می شوند.

پیوستن کارمندان ادارجات دولتی به انتخابات شورای شهر حاجی آباد هم تازگی ندارد و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور این افراد در ذهن مردم نقش بسته است. و برای این دوره هم تا کنون چند تن از افرادی که در بدنه دستگاههای اجرایی مشغول به خدمت هستند برای ورود به این عرصه از خود تمایل نشان داده اند در حالی که اکثر قریب به اتفاق این اشخاص تجربه مدیریتی موفق و مرتبط را در کارنامه ندارند و صرفا نظریه پرداز واتساپی! هستند تا مدیر عرصه خدمت؛ بعضی هم که حتی تعریف درستی از مجموعه شورا به عنوان قلب تپنده یک شهر با چشم انداز توسعه و آبادانی نمی توانند داشته باشند (و  احتمالا این قبیل افراد به محض دریافت پیشنهاد شغلی بهتر عطای نمایندگی مردم را به لقایش خواهند بخشید) و آنچه که روشن است گویا جنبه های دیگر شورای شهر برای این افراد اولویت دارد .


بی گمان در حالی که تنها چهار ماه جهت تصمیم گیری برای تغییر در وضعیت مدیریتی حاجی آباد طی چهار سال آینده فرصت باقی مانده، لازم است  فرهیختگان، نخبگان و دلسوزان شهر جهت آگاهی بخشی به مردم وارد کارزار شوند تا در انتخابات پیش رو شاهد انتخاب افرادی متخصص ،متعهد و خدمتگزار به مردم باشیم .

منبع:  زرنوشت

نظرات بینندگان