کد خبر: ۱۰۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان 22 کمیته اجرایی صورت گرفت؛

برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیراز تشریح شد

برنامه‌های ستاد هماهنگی سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور مسؤولان 22 کمیته اجرایی، در فرمانداری شیراز، تشریح شد.

به گزارش شیرازه، پیش‌ازظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  سالن اجتماعات فرمانداری شیراز، برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسؤولان 22 کمیته ویژه دهه فجر تشریح شد.

معاون  برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شیراز در ابتدای این نشست، اظهار داشت: با تشکیل 22 کمیته و تعیین مسؤول آن‌ها، امیدواریم در دهه فجر امسال با همکاری تمام دستگاه‌های استان فارس، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود.

عزت‌الله جهان‌خواه با اشاره به آرمان‌های بلند امام راحل، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در راهی که پیش‌ گرفته بود، به‌هیچ‌عنوان تحت تأثیر تهدید و تطمیع افراد قرار نگرفت تا اینکه با پایداری ایشان در بهمن‌ماه 1357 این انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد، متفاوت بوده و همین تفاوت‌ها موجب ماندگاری آن شده است که همگان را به خواندن سرگذشت امام راحل دعوت می‌کنم.

این مقام مسؤول دانستن مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی را برای نسل نونهال و نوجوان کشور، ضروری دانست و بیان داشت: هدف ما از اجرای برنامه‌ها به‌گونه‌ای باید تنظیم شود که نسل نوپا و نونهال انقلابی با اهداف این حماسه باشکوه آشنا شود.

جهان‌خواه همچنین گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر نیز مانند سال‌های گذشته در سراسر استان فارس پی‌گیری شده، افزون‌بر اینکه 22 کمیته استانی این برنامه‌ها را به تفکیک مسؤولیت پیش خواهند برد و نکته مهم برقراری نظم و امنیت در اجرای کارها به‌ویژه در راهپیمایی 22 بهمن است که مسؤولان مربوطه باید به آن توجه کنند.
 

مهندس امیدوار معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شیراز نیز در این جلسه از افتتاح پروژه افتتاحی دهه فجر خبر داد و گفت طبق برنامه زمانیندی در طول دهه مبارک فجر  شاهد افتتاح  چندین پروژه  بزرگ و مهم هستیم که در یک نشست خبری  ویژه  در هفته آینده به اطلاع شهروندان  فهیم  شیراز خواهیم رساند.

در ادامه این نشست، معاون مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز اظهار داشت: مراسم دهه فجر امسال با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی 12 بهمن‌ماه ساعت 7:30 صبح بر مزار شهدا آغاز خواهد شد، افزون‌بر اینکه زنگ انقلاب در یکی از مدارس شهر شیراز به‌صورت نمادین، زده خواهد شد.

محمد جلیلی با اشاره به اینکه کمیته اصناف، دانش‌آموزی، ورزش و جوانان و... در روز 12 بهمن‌ماه برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نیز با تجمع امت انقلابی و طی مسیر مربوطه، درنهایت به شبستان امام خمینی (ره) که محل سخنرانی خواهد بود، ختم می‌شود.

وی در مورد سخنران پایانی این مراسم باشکوه نیز گفت: تا به‌ حال با حجه اسلام  و المسلیمن شهیدی، پورمحمدی و علوی رایزنی شده که یکی از این عزیزان برای سخنرانی پایانی به شیراز خواهد آمد.

جلیلی اجرای گروه سرود یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزی را نیز از دیگر برنامه‌های این روز دانست و گفت: از مسؤولان تمام کمیته‌ها درخواست داریم که برنامه‌های خود را با نظم و ترتیب و تا زمان باقی است، پیش ببرند.

در ادامه این نشست مسؤولان کمیته‌های 22 گانه، هرکدام جداگانه با اشاره به برنامه‌های خود در ایام دهه فجر، نظرات و پیشنهاد‌هایی را ارائه کردند و مقرر گردید  تمامی کمیته ها مستندات  و فعالیت های خود را جهت مستند سازی و جمع بندی به آقای جورکش مدیر روابط عموی فرمانداری شیراز ارسال نمایند.

نظرات بینندگان