کد خبر: ۱۰۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس خبر داد

تقدیم 11 هزار شهید در جنگ تحمیلی توسط اهل سنت

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس گفت: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی 11 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

به گزارش شیرازه، محمد ابراهیمی در چهارمین همایش ائمه جمعه و جماعت، علما و روحانیون اهل سنت استان فارس که در سالن شهید امامی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین درگذشت یکی از علمای اهل سنت در استان گلستان در هفته اخیر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب خودشان به خاطر عظمت و اقتداری که دارند به دنبال جامعه‌ای هستند که با عظمت دینی باشد که این مهم تنها با وحدت و همدلی به دست می‌آید.

وی افزود: در نظام اسلامی و کشور جمهوری اسلامی به‌ویژه استان فارس وحدت مثال‌زدنی بین شیعه و سنی وجود دارد که این عامل باعث شده مشکل خاصی بین شیعه و سنی وجود نداشته باشد.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس، تصریح کرد: هرچند که دشمنان برای ایجاد تفرقه تلاش کرده‌اند اما موفق  نشده‌اند که این وحدت و هم‌گرایی و صمیمیت را در بین مردم ایران از بین ببرند.

وی یادآور شد: باید دانست که بسیجیان، علما و مردم اهل سنت در جنگ تحمیلی 11 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

ابراهیمی پیام قرآن کریم، رسول گرامی اسلام و علمای اسلام را وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر وحدت در جامعه اسلامی در مقابل کفر تأکید دارند.

وی بیان کرد: اگر امروز مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان اسلام به‌ویژه آمریکا و اسرائیل ایستاده‌اند و آن‌ها را تهدید می‌کنند ثمره وحدت موجود در جامعه اسلامی بوده و این نظام اسلامی است که حرف اول و آخر را در جهان می‌زند همان‌گونه که در زمان پیامبر اکرم (ص) نیز این‌گونه بود.

معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت فارس در پایان تأکید کرد: مسلمانان باید بتوانند با استفاده از قرآن و پیامبر اکرم و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری بیش‌ازپیش در جامعه اسلامی وحدت و یکپارچگی ایجاد کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات بینندگان