کد خبر: ۱۰۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

ترفند جادویی برای آنکه 7 روزه یک زبان جدید را یاد بگیرید

با اجرای روش های جادویی زیر می توانید زبان مورد علاقه خود را در طی یک هفته مانند زبان مادری به خوبی فرا بگیرید.
به گزارش شیرازه، افرادی که به خاطر شغل شان مجبور به سفر به کشورهای مختلف دنیا هستند با چالشی به نام آشنا نبودن با زبان بین المللی روبرو هستند که در زیر روشی به شما معرفی می شود که در آن با مطالعه زبان در طی هشت ساعت در روز و به مدت یک هفته بتوانید به راحتی هرچه تمام تر زبان کشور مقصد و مورد دلخواه خود را فرا بگیرید.

در این رابطه میکل یولدن طراح این روش آموزش زبان در این رابطه می گوید: برای آموزش زبان های مختلف دنیا با به کار بردن هفت روش زیر در فضایی آرام و به دور از هیاهو به هدف تان برسید.

1- معین کردن هدف تان از یاد گیری زبان
برای فراگیری زبان باید از همان ابتدا هدفتان را مشخص کنید تا سریع تر زبان کشور مورد نظر را به سرعت یاد بگیرید.

2-  نوشتن لغات بر روی وسایل خانه
برای یادگیری سریع تر زبان باید لغات زبان جدید را بر روی وسایل خانه و یا محیط کار نوشت تا یادگیری زبان شما تقویت شود و این عمل سبب می شود که انسان در محیط قرار بگیرد که در این صورت مجبور به یادگیری زبان به صورت ناخودآگاه می شود.

3-  پیدا کردن یک هم خانه با زبان مورد نظر
اگر انسان بتواند یک هم خانه و یا همکار خارجی پیدا کند در اثر معاشرت و گفت و گو با آن سرعت یادگیری زبان فرد به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا می کند.

4-  ایجاد انگیزه در فرد
اگر افراد برای رسیدن به هدف تان تعاملات زندگی را با آن درگیر کنید و در استفاده از واژگان روزمره زندگی از لغات زبان مورد نظر استفاده کنید بر چالش آشنا نبودن به زبان مورد دلخواه به سرعت چیره شوید.

5-  خوردن زبان مورد نظر
افراد می توانند با مصرف مواد غذایی مخصوص کشور مورد نظر و مطالعه مواد تشکیل شده آن و همچین تاریخ تولید و انقضا کمک بزرگی به فراگیری زبان مورد دلخواه خود می شود و این کار سبب می شود ذهن نسبت به لغات زبان جدید بیشتر آماده شود و با واژگان آن انس پیدا کند.

6- استفاده از اطلاعات فردی در یادگیری زبان
برای اینکه لغات یاد گرفته زبان مورد علاقه در حافظه بلند مدت قرار بگیرد باید لغات مختلف را با زبان مادری خود مقایسه و از نظر معنا و تعداد واژگان و دیگر ویژگی های آن یک رابطه خوبی پیدا کرد و سعی در ایجاد یک نوع شباهت در زبان های مختلف ایجاد نمود.

7-  چاشنی قرار دادن تنوع در زندگی فردی و اجتماعی
برای فراگیری زبان جدید سعی کنید تنوع در زندگی فردی خود ایجاد کنید تا با کاربرد لغات زبان جدید یک حس علاقه و انگیزه دو چندانی در شما ایجاد شود.

گفتنی است، برای فراگیری زبان جدید سعی کنید لغات و واژگان آن را به وسیله دیدن فیلم و گوش دادن موسیقی های مورد علاقه خود به کار بگیرید تا زبان را هرچه سریع تر مثل زبان مادری فرابگیرید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
نظرات بینندگان